TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
19-6-2010
|
19-3-2010 10:24:53
Ik heb mijn kleedje er ook gekocht... De verkoopster die me heeft geholpen vond ik wel erg vriendelijk... Mijn eerste pasbeurt moet wel nog komen... dus wat betreft afhandeling kan ik nog niet veel zeggen.
Wat is er dan precies gebeurt?
|
|
Sylvie
29-5-2010
|
19-3-2010 10:58:27
Zo is het bij mij ook gegaan, Karen... Toen ik mijn kleedje gekocht heb, werd ik geholpen door een verkoopster en die was idd erg vriendelijk! Dus nog geen vuiltje aan de lucht toen!!!
De volgende keren was wat anders, toen kwam de bazin zich moeien... Die heeft nog nooit van elementaire beleefdheid gehoord denk ik...
Het begon eigenlijk al bij de tweede pas: ik had gezegd dat ik daar ook schoentjes ging kopen, bleek dat ze totaal NIKS in mijn maat hadden... En toen blafte die bazin mij ook al af, dat ik moest zorgen dat ik snel schoenen had, want dat het anders niet meer op tijd ging af geraken en dit en dat... enfin, ben mijn schoenen uiteindeijk bij Timmers in Zonhoven gaan halen, waar ik heel tevreden over ben!
Maar dus gisteren ging ik terug voor mijn voorlaatste (dacht ik) pas... Ik kom buiten uit het pashokje: zegt dat mens doodleuk dat ik mijn kleed al moet meenemen: anderhalve maand op voorhand!!! Sorry maar dat vind ik een beetje te lang en ik verwachtte toch nog een week of twee voor de trouw eens te kunnen passen en dan pas mijn kleed te moeten meenemen...
Madame haar retoucheuses hadden verlof in juli-augustus dus moest alles opschuiven... Ja, volgens mij heeft ze gewoon niet genoeg retoucheuses, want ik geloof niet dat er iemand voor zo een bazin wilt werken!!!
Daarenboven moest ik ook nog EUR 84 (!!!) retouches betalen, dus niet denken dat de retouches inbegrepen zijn... Bij mij hadden ze er nooit met een woord over gerept...
Ach, ik heb mijn kleed nu, op mijn kleed valt niets aan te merken, het is nog altijd mijn droomkleed...
Ik heb dat het bij jou allemaal wat beter verloopt, maar mij zien ze daar NOOIT meer terug en ik zal het ook zeker iedereen afraden...
|
|
Petroeska
16-4-2010
|
19-3-2010 12:54:30
Heykes Sylvie
Je bent idd niet de enige die niet tevreden is over deze winkel. In het verleden ook zo'n verhalen gelezen hier. Eigenlijjk wel jammer dat je zo behandeld werd, want dit is de mooiste en tofste periode van het voorbereiden vind ik het huwelijk. Ikzelf trouw in april en mag zelfs nog in de week van mijn trouw gaan om mijn kleedje aan te passen als het nog nodig is. Mijn kleedje zelf mag ik zelfs maar halen den dag voor mijn trouw (bruidshuis Steven) en retouches moet ik zelfs helemaal al niet betalen.
Geniet nog van de voorbereidingen
Groetjes Petroeska
|
|
Tina
1-5-2010
|
19-3-2010 14:59:10
Hey Syvie,
Je bent niet de enige hoor.
Zit nu al een dik jaar op dit forum en heb nog niet anders als klachten van die winkel gehoord.
Als je terug gaat naar denk ik oktober vorig jaar, zal je echt een hele hoop mensen terugvinden die dikke problemen hebben gehad met die winkel.
Er heeft hier zelfs een koppel gezeten die een rechtzaak wilde of heeft aangespannen.
Er was dan ook op een bepaalde moment een algemene oproep om niet meer in die winkel te kopen omdat ze je gewoon links lieten liggen na je aankoop.
Pasmodel verkochten ipv nieuwe jurken, plekken op de kleding die ze niet wilde vergoeden, ... echt te zot om los te lopen.
Nu hoop ik dat het wat gekeerd is voor jou, want dat was toen echt een droevige bedoeling hoor. Ik denk ook dat ze dat serieus zullen gevoeld hebben.
In ieder geval veel succes en maak je verder geen zorgen, want ik denk dat het beter is dat je jurk bij jouw thuis hangt dan daar in die winkel
Groetjes,
TINA
|
|
kim
|
20-3-2010 21:02:54
Hallo,
Wij trouwen in september en ik heb mijn kleed daar ook gekocht, maar ik heb ook al spijt! Ik was nog eens terug geweest om een stola te proberen bij mijn kleed (had een afspraak gemaakt hiervoor) maar ze was heel onbeleefd en zei dat het kleed verkocht was (waarom liet ze mij dan een uur rijden om tot daar te komen) toen ik daar iets van zei werd ze nog onbeschoft terwijl er andere klanten in de winkel stonden!
Ze verkopen daar ook de pasmodellen en bestellen niet altijd een nieuw kleed maar ze zijn wel duurder! Ze wou mij ook een ander kleed opdringen zodat ze het pasmodel kon verkopen, want het kleed dat ik nu gekocht heb was echt veel te groot en dus moest er een nieuw besteld worden.
Aangezien ik niks anders daar nog wil kopen zijn we voor de bruidskindjes in de E&R in Beringen geweest, daar hing mijn kleed ook maar wel 200 euro goedkoper dan bij Lief!!! En ze waren véél vriendelijker.
Spijtig dat ik al 700 euro voorschot betaald had want anders ging ik ook niet meer terug.
Groetjes,
Kim
|
|
Caroline
|
20-3-2010 21:49:23
Amai amai,
ook mijn vriendin heeft een kleedje gekocht bij boetiek Lief... Ze is er het hart van in... Nu heeft ze blijkbaar een paskleedje gekocht terwijl ze hadden gezegd dat ze het gingen bestellen... Het kleedje gaat nog naar de droogkuis...Schandalig is het gewoon....En wat betreft die pasbeurten, inderdaad, je moet je kleedje lang op voorhand definitief gaan passen en meenemen. Ik was erbij toen mijn vriendin telefonisch vriendelijk om inlichtingen vroeg... Die vrouw was gewoon onbeschoft !!!!! Het was haar verantwoordelijkheid en ze moest maar zorgen dat ze niet vermagerde of verdikte... Want ze hadden zoveel bruidjes en konden geen uitzondering maken... we vragen ons nu echt af of we hier niets tegen kunnen doen... Spijtig, want ook mijn vriendin heeft het kleedje al volledig betaalt.
Als die vrouw op die manier haar winkel blijft runnen, zal het niet lang blijven duren !!!
Dus elk bruidje dat nog een kleedje moet kopen, één goede raad: BLIJF WEG BIJ BOETIEK LIEF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
helga
4-9-2010
|
21-3-2010 12:16:50
Hey,
Ik ben ook erg slecht behandeld bij hun.
Ik had een afspraak gemaakt, en ik heb meer dan een half uur aan de ingang moeten wachten voor ik aan de buurt was.
Toen ik eindelijk mocht gaan kijken naar de bruidskleren, mocht ik het kleed dat ik mooi vond niet passen! De bazin zei dat ik maar een simpel meisje was, en dat ik een simpel kleed moest nemen...
Uiteindelijk heeft ze me een rok met een topje proberen aan te smeren (terwijl ik uitdrukkelijk zei dat ik een kleedje wou), omdat ik volgens haar niet met een kleed sta!
Daarna heeft ze me weer 2 stuks doen passen (die ik weer ni mooi vond) en daarna is ze minstens een half uur verdwenen om een ander topje te zoeken (terwijl ze eigenlijk beneden bij de mannen aan het helpen was).
Kortom ze heeft me op 2,5 uur tijd 4 dingen laten passen, waarvan ik zei dat ik ze ni echt mooi vond. Complete tijdverspilling dus!
En toen ik zei dat ik er nog over ging nadenken, begon ze te zeggen dat ik niks anders ging vinden... Voelde me slecht toen ik daar buiten ging.
Ik zou dus ook ten zeerste afraden om daar te gaan, die vrouw probeert je gewoon aan te smeren waar ze vanaf wil.
|
|
Deborah
15-5-2010
|
21-3-2010 15:31:57
IK heb mijn kleed er besteld.
Er was toen niemand anders in de winkel dus had tijd en aandacht genoeg om te passen.
Maar de bazin wou me ook kleedjes opdringen die ik niet mooi vond.
Toen ik ineens het kleed van mijn dromen zag, toen zij ze dat het niet bij mij zou passen omdat mijn boezem te groot is en dat ik er dan dik in zou lijken.
Toch heb ik het aangedaan.
Een andere verkoopster ( een hele vriendelijke) zei heel stil tegen mij dat ze wel dacht dat het kleed mij goed zou staan.
Toen ik het kleed aanhad, wou ik het niet meer uitdoen. De verkoopster zei tegen de bazin. Kijk eens hoe goed het haar staat. EN toen was de bazin weg :-) gelukkig.
Had ook mij moeder bij me. Die laat ook niet op haar kap zitten.
Ik was ook wat uit mijn lood geslagen.
Moet het kleed nog gaan passen ( heb pas laat kunnen bestellen). Dus ik kijk er al naar uit
|
|
Lynn
21-9-2012
|
24-3-2010 22:50:45
Als ik dat hier zo allemaal lees heb ik veel zin om met zo'n verborgen cameratje daar is te doen alsof ik echt van plan ben om een kleedje van hun te kopen en als die verkoopster echt zo grof doet als hier staat zal ze snel een rechtzaak aan haar been hebben denk ik :p Schandalig dat een vrouw zo durft te doen tegen toekomstige bruidjes wetende dat die bruiden zowat een van de belangrijkste momenten in hun leven meemaken !! Echt een schande !
|
|
Sofie
1-5-2010
|
25-3-2010 16:29:06
Pfff... Begin echt meer en meer schrik te krijgen...
Heb mijn kleed er ook gekocht en tot nu toe is er nog niks goed gelopen.
Vriendelijk waren ze wel, maar weet niet welke de bazin is. Hoe ziet die eruit?
Was vorig jaar mijn kleed gaan kopen, binnen een maand trouw ik en heb het nog altijd niet. Ze moesten een 36 bestellen en hadden de pasmaat (44) terug besteld. Er moesten een aantal veranderingen gebeuren, die waren niet gebeurd... Nu hebben ze begin februari een nieuw kleed besteld (hopelijk het juiste) en begin april zou het er zijn. Ben echt benieuwd.
Mijn schoenen zijn ze 2 keer vergeten te bestellen, maar die ben ik gisteren kunnen gaan halen. Ik wou graag een maat groter, maar volgens hun was dit niet nodig. Heb nu al een ganse dag mijn schoenen aan (met veel pijn) in de hoop dat het leer wat uitzet en zich naar mijn voet zet...
En nu ik dit hier allemaal lees, zie ik het echt niet meer zitten...
|
|
els
27-3-2010
|
3-4-2010 17:02:18
Nu ik ben getrouwd in mijn droomjurk die ook van Boetiek Lief komt
Het is bij ook helemaal nie van een leien dakje gegaan. Ik ben in november vorig jaar gaan kijken voor mn jurk... Toen begon het al. ik was nogal aan de struise kant in die periode en ze maakten echt opmerkingen in de aard van " in echt grote maten is de keuze heel erg beperkt" "en dan haalden ze een jurk bij: "deze zullen we ook nog eens passen maar of het mooi gaat zijn bij jou moeten we afwachten" Ik was zo uit mn lood geslagend at ik nie wist wat ik moest zeggen... Mn zelfvertrouwen stond gewoon op het allerlaagste peil en ik dacht dat ik ergens anders ook geen jurk zou vinden...
Tot ik de allerlaatste jurk aandeed en die was het
Ze hadden beloofd dat ik eind januari mocht komen passen dat ze gingen bellen.. Natuurlijk niks gehoord.. Heb nog ns zelf trggebeld en weer niets en toen zei ik jamaar mn feest is over minder dan een maand... De bazin antwoordde daarop met: "niks jamaar ik had toch gezegd dat ik zelf zou bellen als het kleed er is.."
Ik heb dan braaf gewacht en drie weeken voor de trouw was mn kleed er...
Nu die herkenden mij niet meer in de winkel want ik was ondertussen met lijnen en erg ziek te zijn 14 kilo vermagerd.. Werden die toch wel kwaad zeker omdat ze retouches moesten doen.. Vroegen ze nog of ik op voorhand had gezegd of ik ging vermageren...
Nu al bij al is mn jurk van 2500 euro mooi kleiner gemaakt en was ik (al moet ik het zelf zeggen) prachtig MAAR ik heb wel 100 euro moeten betalen voor de retouches. Dus zo een dure jurk daar gekocht en nog 3 volledige herenkostuums en dan nog 100 euro durven vragen...
Als ik toen meer zelfvertrouwen had gehad had ik echt f*ck you gezegd en was ik ergens anders geweest (sorry voor het taalgebruik)
|
|
Christel
24-7-2010
|
18-4-2010 23:45:05
Ik zelf ben vandaag mijn kleed ook gaan bestellen bij deze winkel. Nu, het passen verliep bij mij wel goed, nu ik had wel 4 andere personen bij :-) en in het begin merkte je wel dat ze daar helemaal niet blij mee was en kreeg ik een "preek" dat ik het mezelf heel moeilijk maakte en blablabla :-)
Nu uiteindelijk ging het heel vlot en toen zij zelf zei van "toch al goed dat je er nog maar twee hebt hangen" heb ik haar dan ook wel een subtiel antwoord gegeven met "chic hé en dat terwijl we met zoveel zijn" :-). Nu, ik trouw wel al in juli dus ik heb ook de jurk uit de winkel. In mei moet ik gaan voor mijn eerste pas en ja, door dit allemaal te lezen, begin ik toch wel stillekes te panikeren :s Ik had bij het passen niet het gevoel dat ze dingen opdrong, ik heb echt heel veel jurken gepast en ze liet mij alles passen wat mij aansprak, maar ja misschien dat het op dat gebied dan wel hielp dat ik 4 andere personen bij had :-).
Ik hoop dat alles vlot zal verlopen want ja, lichte paniek :-)
X
|
|
Valérie
31-7-2010
|
26-5-2010 10:59:12
Ook ik heb hier mijn kleed gekocht waar ik al lang spijt van heb! Wanneer je je kleed er gaat kopen, is ze super vriendelijk! Wanneer je kleed betaald is, en je een extra pasbeurt vraagt (om bv te kijken hoe je kapsel staat bij je kleed) wimpelt ze je onbeleefd af!Ik moest mijn afspraak met de kapper maar beter afgestemd hebben om mijn pasbeurten! Ik moet mijn kleed 1,5 maand voor de trouw reeds afhalen. Later gaat niet want ze zijn 2 maanden gesloten! Wanneer je toch aandringt om je kleed toch nog eens te passen, moet je je kleed dan al maar mee naar huis nemen (2maand op voorhand!) Super onbeleefde vrouw, geen service, kortom GEEN aanrader!!
|
|
Lenny
31-7-2010
|
3-8-2010 12:01:40
Mijn kleedje hadden ze zelfs te klein gemaakt! Eerst zou ik verdikt zijn, maar toen mijn maten opnieuw gemeten werden waren die krak dezelfde Ik heb mijn kleed eind juni afgehaald en op 21 juli nog eens aangetrokken om aan mijn zus te laten zien. Bleek dat er nog 2 spelden in zaten, gewoon niet genaaid dus! Mijn moeder was in alle staten want de service was al ondermaats! Ze zijn daar alleen vriendelijk als je komt kopen! Echt niet doen als je nog terug kunt !!
|
|
Fieke
|
25-8-2010 15:24:45
nou, hier dan wel een positief verhaal, van begin tot einde super verzorgd, alles perfect verlopen, bij aankoop zelfs glaasje cava gehad, dus ik kan me niet echt aansluiten bij deze verhalen en de winkel ondanks alles hier echt aanraden. retouches vielen ook mee in verhouding tot wat ze hebben moeten doen denk ik. Kortom toch echt een aanrader hoor. Ze hadden echt tijd genomen op mn afspraak, niets was teveel, daarom wil ik ze hier nog even flink bedanken want ik voelde me super op mn trouwdag! Trouwens wat ik hier allemaal lees, ik heb het daarnet nog ergens als commentaar gegeven, ik weet niet of jullie de gebruiksvoorwaarden als jullie die aanvinken al ns gelezen hebben want ik ben er zeker van dat de handelaars dit ook wel lezen wat hier staat....ik begrijp het wel als je je niet goed behandeld vint dat je het ergens kwijt wil maar dan moet het geen laster worden of zo...allez, dit als kleine opmerking...
(..Laster, eerroof, stalking, misbruik van de naam of de beeltenis, misbruik van vertrouwen, etc. zijn bij wet verboden en strafbaar gesteld als klachtmisdrijven. Scheldpartijen, grove beledigingen, het misbruiken van andermans naam of foto, lasterlijke en eerrovende praktijken zijn dus verboden. LET GOED OP MET HET PUBLICEREN VAN BESCHULDIGINGEN!... )
|
|
Sylvie
29-5-2010
|
26-8-2010 8:53:24
De waarheid mag toch gezegd worden zeker?
Dan ben jij zo te horen een uitzondering geweest he. Des te beter voor jou.
|
|
Fieke
|
26-8-2010 15:47:20
De waarheid voor jou hoeft nog niet de waarheid voor iemand anders te zijn he, je ziet maar, ik ben er wel goed geholpen, daarom wou ik er gewoon maar op wijzen wat er op een forum gezet wordt. Pas nog iemand in beschuldiging gesteld omdat hij iemand uitgekafferd had op internet, heeft bijna pagina groot in het Belang gestaan, nou ik wil het niet aan de hand hebben hoor.....
|
|
lize
|
30-5-2011 16:32:00
hallo,
hier weer eens een negatief verhaal. Had ik dit forum maar eerder gelezen, dan was ik niet zo verbaasd geweest toen ik werd uitgekafferd door de bazin!
Ik ben getuige van een vriendin die binnen twee weken trouwt. Lang verhaal... Heeft geen zin om alles te vertellen. Eerste pas kon pas twee weken voor het trouwfeest, alhoewel het kleed een half jaar ervoor gekocht was. Bovendien was het kleed karren te groot bij eerste pas... Ik heb heel beleefd aan de bazin gemeld dat ik het toch vreemd vond. Hierop begon ze te keer te gaan dat ik niet van 'mijnen tak' moest maken en nog veel meer van die praat. Echt zéér onbeschoft!!! Er was daar een nieuw meisje dat retouches deed, die zich bijna excuseerde in de plaats van haar bazin. Schandalig! Jammer dat het over zoveel geld gaat, anders zou iedereen die zo wordt behandeld direct rechtsomkeer nemen.
De waarheid mag inderdaad gezegd worden.
Boetiek LIEF = onbeleefd en onbeschoft! Blijf er weg als je kunt...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|