TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Fredie
26-6-2010
|
19-3-2010 11:39:57
Als je er liever niet teveel aan besteedt omdat je ook denkt van " tis maar voor éen dag" dan kan je eens gaan kijken bij Tati (dat is net over de Belgisch-Franse grens, in Lille). Daar zijn ze niet duur maar wel mooi, maar verhuren doen ze niet. (Het duurste kleedje kost ong. 600 € denk ik). Eén raad : ga niet op een zaterdag want dan krioelt het van 't volk en de wachttijd voor het passen is dan erg lang. Vermijd ook best woensdag want das een beetje zoals zaterdag. Probeer liever een maandag of dinsdag, dan hebben ze tijd voor je en ben je bijna alleen om te passen. Het is wel een 'hard discount' dus je kan je niet (altijd) aan een geweldige service verwachten maar het is dan ook wel heel goedkoop natuurlijik en ze verkopen ook accessoires (hoeden, handschoenen, bolero's,...).
|
|
frida
6-2-2010
|
19-3-2010 11:42:17
Dag, Als je niet veel geld wil uitgeven voor je kleedje kan je ook 2de hands eens kijken, soms voor 300 euro heb je al echt iets moois.
Sukses met je zoektocht.
Frida
|
|
kitty
11-9-2010
|
19-3-2010 14:30:09
Hey,
Ik heb tweedehands nooit overwogen ondanks mijn budget. Bij cachet in Antwerpen betaal ik nu 260euro. Als je graag eens een fotootje ziet dan mail je maar kittybemus@hotmail.com
x Kitty
|
|
Tamara
22-5-2010
|
19-3-2010 16:44:25
hoi,
Ik was ook eerst van het idee om een kleed te huren, want het is toch maar voor één dag, en het kost anders zo veel.... :o) heb uiteindelijk toch een nieuw kleed gekocht. Kon het niet laten, die ene dag in je leven waarop jij (en je man natuurlijk) in het middelpunt staat van de belangstelling. Ik was bang dat het niet perfect zou passen, dat ik heel de avond bezig zou zijn met absoluut niets te morsen, en ja... uiteindelijk toch gezwicht. volgende week mag ik voor de eerste maal gaan passen, kijk er al naar uit :o)
|
|
Toyah
15-1-2011
|
19-3-2010 17:02:41
bedankt voor jullie reacties! @ Tamara: hihi, zo grappig, ik denk net hetzelfde :) Ik ben ook niet 100% overtuigd van het idee en ik vrees dat het bij mij ook te veel kriebelt om mijn eigen perfecte kleed te hebben. Ik weet dat mijn vriendinnen het goed bedoelen met hun raad en advies, maar ik denk persoonlijk ook dat ik mij beter zal voelen in mijn eigen kleed EN ik denk nu niet dat ik het zoooo erg zou vinden om mijn kleedje de volgende x-aantal jaren in de kast te zien hangen :)
|
|
An
26-3-2010
|
21-3-2010 18:47:34
Ik heb mijn jurk 2e hands hekocht, omdat ik voor 1 dag geen fortuin wou uitgeven aan een jurk. Het is er eentje van Linea Raffaelli. Heb de jurk 675 euro betaald, heb ze nog eens naar de droogkuis gedaan om op te frissen, 45 euro, en toen bleek de stof te heet behandeld te zijn en mijn rok naar de knoppen. Nu komt er nog 80 euro bij om die kapotte stof te vervangen... Dus al bij al ben ik zeker niet veel goedkoper dan met een nieuwe jurk als je alle kosten samen telt. Als ik het eerder had geweten ik kocht direct een nieuwe!!
|
|
Reinhilda
|
26-3-2010 17:16:55
Beste,
Ik heb nog een paar jurkjes hangen, maar het zijn kleine maatjes 36 + 38
Je mag natuurlijk altijd komen kijken en passen.
Voor die prijs kan je geen jurkje huren : 350 €
Laat mij maar iets weten
reinhilda@deblauwvoet.be
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|