Nu Online
Momenteel zijn er 375 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GRRR SCHOONBROER

19-3-2010 11:42:37
Hallo allemaal,

Sorry maar moet even mijn zegje kunnen doen. Wij trouwen op 21 mei en wij hebben besloten om dit zonder ceremoniewagens te doen(de tijdspanne en afstand is veel te groot) wij hebben wel vervoer. De rest moet zelf komen. Nu heeft mijn schoonbroer al een paar keer laten weten dat hij vindt dat dit niet kan.(Het es niet het eerste waéar hij zich mee moeit: hij vindt ook dat de kostuums voor de suite gehuurd moeten worden en wie er wel of niet naar de feest hoort te komen) Nu heeft hij vorige week gebeld om te zeggen dat hij wel vervoer zou regelen (via, via, eigenlijk kennissen van op café) mijn verloofde heeft uitdrukkelijk gezegd dat wij dit niet willen, en zeker niet door iemand anders geregeld want dat loopt toch in het honderd. Gisteren was het de verjaardag van mijn verloofde, en ja hoor, het ging wéér over het vervoer. Ik heb rustig gezegd dat het gedaan moest zijn met het gemoei en dat wij trouwen. Hij is razend opgestaan en vertrokken. Hij is dan ook nog getuige voor mijn verloofde. Als mijn getuige zoiets zou doen, die moest al niet meer komen denk ik. Sorry maar ik moest even kunnen zagen.

KIRSTEN
21-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 449

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik19-3-2010 11:47:16

Hallokes,

Ik vind dat je groot gelijk hebt, hier hetzelfde alleen dat iedereen zich er niet mee moeit en de meesten vinden dat we groot gelijk hebben.
Het is jullie dag en ik zou er niet te veel van wakker liggen en anders kom je nog maar eens je hartje luchten :-)

Gwen

Priska

Meld misbruik19-3-2010 11:57:37

Hey,

Groot gelijk dat je even je hart lucht!
Het is niet je schoonbroers trouw, het is die van jou en je verloofde dus je hebt al het recht om alles zelf te kiezen!

Die schoonbroer van je is waarschijnlijk jaloers en wil dit op zo'n manier uitwerken.

Veel sterkte!

Priska

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik19-3-2010 12:39:26

Hé Kirsten

ik begrijp je frustratie! Een paar weken terug werd ik ook geconfronteerd met het gemoei van anderen ivm onze uitnodigingen en gastenlijst. Ik was om te ontploffen! Verschrikkelijk dat mensen zich zo moeien
Uiteindelijk hebben mijn verloofde en ik heel duidelijk gezegd dat wij dit doen zoals wij willen, en zeker geen gemoei van anderen nodig hebben. Dat maakt het plannen alleen nog stresserender.
Er blijven altijd wel her en der commentaren opduiken maar dat heb je altijd...

De moed erin houden hoor! ik weet hoe lastig het is, maar voet bij stuk houden! Het is jullie trouw, dat moet je op jullie manier organiseren!

Groetjes

Els
29-5-2010
 Meld misbruik19-3-2010 12:44:06

Dag Kirsten

als je het forum bekijkt, zie je hier regelmatig wel eens iemand die zijn verhaal doet over de bemoeienissen van familie. Het moge een troost zijn dat je weet dat je niet alleen in zo'n situatie zit.
Je hebt hem duidelijk gemaakt dat jullie het niet apprecieren en dat is voldoende. Uiteindelijk maken jullie de afspraken met de rest van de familie, dus wat zal hij bereiken?Buiten zich bij hen ook belachelijk te maken door zich met iets te moeien dat zijn zaken niet zijn? Niets!

Gewoon dus even via dit forum stoom aflaten en zo snel mogelijk achter je laten, zou ik zeggen.

Maak er een mooie dag van!
Els

frida
6-2-2010
 Meld misbruik19-3-2010 14:15:59

dag,

Er zijn en zullen altijd mensen of familie die iets aan te merken hebben op de trouw.
Bij u is het je schoonbroer bij ons was het mijn schoonzuster.

Ik denk dat ze niet beseffen dat het zij niet zien die trouwen maar je hebt er toch met af te rekenen. Hou gewoon voet bij stuk ook al is het soms heel moeilijk.

Op dit forum zijn we er om elkaar moed te wensen.

Het zal jullie trouw zijn en geniet er maar van ( de rest de pot op).

Sterke frida

Gitta
9-4-2010
 Meld misbruik19-3-2010 15:24:27

Het is je eigen trouw en je regelt alles zoals je dat zelf wil.
Er staan vaak gelijkaardige verhalen op dit forum. Ik snap eigenlijk niet goed waarom iemand met een ander z'n trouw wil moeien. Iedereen moet z'n eigen trouw maar regelen en niet die van een ander. Wij vragen bijvoorbeeld wel raad aan anderen, vooral aan de ouders, maar zij hebben nog geen enkel idee van hunzelf doorgedrukt en zo hoort het ook.
En als iemand zich bemoeit, probeer je erover te zetten, hoe moeilijk ook. Het hoort jouw mooiste dag te zijn (en die van van je man), en als een ander opmerkingen heeft: so be it.
Veel moed!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...