Terug naar overzicht
Wij hebben vorig jaar zo een viering in een tuin meegemaakt : de bruid liep naast haar vader en moeder en bruidegom naast zijn ouders. Bruid en bruidegom liepen in het midden. Ze gaven elkaar allemaal de hand tot de ouders aan hun plaatsen gekomen waren. Daar lieten ze hun 'kinderen' los, die nog een klein stukje samen moesten stappen tot bij de vieringleider. Iedereen vond dat moment heel speciaal en het loslaten van de handen door de ouders, dat was heel ontroerend... De rijen stoelen moeten wel wijd uit elkaar staan want ipv 2 moeten er 6 mensen kunnen tussen stappen. Maar voor de rest : uniek !
Hallo! Ik had een vraagje over de "organisatie" die jullie ceremonie zal doen.. Ik heb deze vandaag ook gevonden op het internet en vroeg me af of dit nu gewoon pastoors zijn die zich onder een bepaalde naam "verenigen" om enkel de feesten en zo te doen of is dit echt een gemeenschap? Hebben jullie hier goede ervaringen mee, met de voorbereiding en zo? Merci!! Groetjes, Sofie
Hallo, Wij hebben zeer goede ervaringen met Gino van De Goede Herder. De viering verloopt volledig naar je wens. Je kan zelf ook kiezen of je een christelijke viering wilt of niet. Dit is echt een gemeenschap. Ze doen evengoed begrafenissen, dopen,...Zeker eens contact opnemen zou ik zo zeggen.