Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

19-3-2010 16:31:34
hey bruidjes,

Ik begin zo stilaan in paniek te geraken.
op 31 juli trouwen we en we hebben nog geen uitnodigingen. Ik weet niet goed waar te beginnen, wat we juist willen hebben we nog geen idee van. We kennen heel wat blinden en slechtzienden en willen dus iets doen met een klein stukje braille, maar hoe juist... Heb zo het gevoel dat we te laat gaan zijn en zo, iedereen weet de datum al maar toch.
Beetje paniek en nachtmerries hier...
Iemand tips?

bedankt
Ine

Ine
31-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1353

Sylvia
19-6-2010
 Meld misbruik19-3-2010 18:46:50

beste Ine,

Gisteren zijn wij naar ava papierwaren geweest en we zijn onze uitnodigingen gaan vast leggen en Kimberly(in merksem op de bredabaan) heeft ons daar bij geholpen.Ik was al wel enkele maanden geleden eens gaan kijken in de boeken met voorbeelden om al een iede op te doen.En daarna samen met mijn toekomstige gaan kijken en alles is nu inorde nu nog de proefdruk en het opsturen kan beginnen.Voor ons nog 91dagen.
Ine succes

grtz Sylvia

Neel
28-2-2009
 Meld misbruik19-3-2010 21:10:58

Hoi Ine,

heb je al ervaring met braille laten drukken? Heb er nog nooit bij stilgestaan, maar kan een gewone drukker dit? Zeker eens vragen!
Mijn vader heeft ooit nog getypt voor 'licht en liefde' met zo'n braille typemachine... Misschien kan je het bij hen ook eens navragen?
Lijkt me nog wel leuk: misschien de voorkant in braille (zoveel mogelijk info) en misschien in een mooi kleurtje? En dan voor de anderen de info langs de binnenkant?
Is maar een ideetje... Of de braille-tekst 'ondertitelen'? Of de braille op een appart blaadje...
Normaal heb je nog tijd genoeg, hoor! Je moet de uitnodigingen maar een goede 6 weken op voorhand uitdelen, dus je hebt nog 2 maanden om de uitnodigingen in mekaar te steken! Drukken kan snel gaan, eens alles vast ligt!
Veel succes nog!
groetjes
Neel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info