Terug naar overzicht
beste Ine, Gisteren zijn wij naar ava papierwaren geweest en we zijn onze uitnodigingen gaan vast leggen en Kimberly(in merksem op de bredabaan) heeft ons daar bij geholpen.Ik was al wel enkele maanden geleden eens gaan kijken in de boeken met voorbeelden om al een iede op te doen.En daarna samen met mijn toekomstige gaan kijken en alles is nu inorde nu nog de proefdruk en het opsturen kan beginnen.Voor ons nog 91dagen. Ine succes grtz Sylvia
Hoi Ine, heb je al ervaring met braille laten drukken? Heb er nog nooit bij stilgestaan, maar kan een gewone drukker dit? Zeker eens vragen! Mijn vader heeft ooit nog getypt voor 'licht en liefde' met zo'n braille typemachine... Misschien kan je het bij hen ook eens navragen? Lijkt me nog wel leuk: misschien de voorkant in braille (zoveel mogelijk info) en misschien in een mooi kleurtje? En dan voor de anderen de info langs de binnenkant? Is maar een ideetje... Of de braille-tekst 'ondertitelen'? Of de braille op een appart blaadje... Normaal heb je nog tijd genoeg, hoor! Je moet de uitnodigingen maar een goede 6 weken op voorhand uitdelen, dus je hebt nog 2 maanden om de uitnodigingen in mekaar te steken! Drukken kan snel gaan, eens alles vast ligt! Veel succes nog! groetjes Neel