Nu Online
Momenteel zijn er 736 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

19-3-2010 16:31:35
hey bruidjes,

Ik begin zo stilaan in paniek te geraken.
op 31 juli trouwen we en we hebben nog geen uitnodigingen. Ik weet niet goed waar te beginnen, wat we juist willen hebben we nog geen idee van. We kennen heel wat blinden en slechtzienden en willen dus iets doen met een klein stukje braille, maar hoe juist... Heb zo het gevoel dat we te laat gaan zijn en zo, iedereen weet de datum al maar toch.
Beetje paniek en nachtmerries hier...
Iemand tips?

bedankt
Ine

Ine
31-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 2001

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik19-3-2010 16:50:01

1 augustus 2009 maken wij een belofte aan elkaar

gaan vanaf die dag verder als man en vrouw

geloven en vertrouwen op elkaars liefde en respect

dromen elkaars dromen, zoals niemand anders kan.

Wij vinden het heel fijn als u er die dag bij kan zijn!

Om 12u30 in het Hof d’Intere te Wechelderzande voor de huwelijksplechtigheid.

Om 13u30 in de St – Pieterskerk te Vorselaar voor het kerkelijk huwelijk.

Om 19 uur in feestzaal Den Eyck , Houtum 39 te Kasterlee voor het avondfeest.

Graag hadden wij een seintje vóór 1 juli of u al dan niet aanwezig zal zijn!

Bart Valckx en Carolina Stappaerts Liefst voor ons geen bloemen of geschenken

Beek 57 , 2275 Lille maar u mag altijd aan een centje denken.

tel * of rek. nr. xxx-xxxxxx-xx
Dit was onze uitnodiging. Op de voorkant heel simpel in sierletters onze naam en datum. Misschien dat je hier iets uit kunt gebruiken.
Van dat braille weet ik nu wel niet veel. Dan ga je contact moeten nemen met iemand die daar wat inzit. Misschien ergens zo'n type machine lenen. Een uitnodiging moet niet altijd een kaart te zijn. Dit kan ook in briefvorm. Dit is misschien gemakkelijker om iets in Braille te maken.
groetjes, Carolina

Inge

Meld misbruik19-3-2010 16:50:05

Ine,

Neem eens contact op met de mensen van NathinG. Ik weet dat zij mensen kennen die een braillemachine hebben dus zij gaan je zeker kunnen verder helpen. Ze zijn ook echt heel goedkoop en bieden toch zeer goede kwaliteit. Cindy en Karen hier op het forum hebben hun uitnodigingen daar ook gehaald en waren, net als ik, heel positief!
www.nathing.webs.com
0477 94 69 99

Succes!

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik19-3-2010 16:50:28

Geen paniek! Wij zijn ook nog totaal niet met onze uitnodigingen bezig!
Stap gewoon eens een drukker uit de buurt binnen of de AVA ofzo. Daar hebben ze heelder kaften met honderden uitnodigingen. Online kan je ook bestellen via: www.huwelijkengeboorte.be.

Veel succes ermee!
Groetjes,
Tine

elke
10-7-2010
 Meld misbruik19-3-2010 17:16:05

Hoi!

Wij trouwen op 10 juli en we hebben onze uitnodigingen ook nog niet hoor. We hebben wel een idee en we hebben dat door gegeven aan imagebuilding in antwerpen. Zij drukken digitaal, 't voordeel is dat alles dan mogelijk is. Ik weet niet echt plaatsen waar je in braille kan laten drukken. Dus: geen paniek! :-) Jullie hebben nog even tijd. Wij verzenden onze uitnodigingen pas in mei.

Succes!

Sophie

Meld misbruik19-3-2010 18:32:04

Wij hadden als tekst;

Sophie & Dimitri

31 Oktober 2009

Eindeloos verliefd kondigen wij ons huwelijk aan

Met een glimlach die nooit voorbij zal gaan

Belofte van liefde, Belofte van trouw,

Bezegeling van: Ik hou van jou!

Wij geven elkaar het ja – woord op zaterdag 31 oktober 2009 om 11u45 in het stadhuis te Brugge.

Wij nodigen U uit om dit samen met ons te vieren. Daarom bent U van harte welkom om 18u30 in feestzaal Hof Ter Mude.

Kadotip: Onze uitzet is compleet, ons huis is aangekleed.

Het enige wat ons hindert, is dat ons spaargeld is verminderd.

Dus mocht U iets willen schenken, dan mag U aan een centje denken.

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik19-3-2010 21:04:32

Ine,

je kan ook iets op een audio CD zetten met een beetje muzikale omlijsting en dat gebruiken als uitnodiging voor de slechtziende of blinde gasten. Een tekst door jullie zelf ingesproken bvb. En voor de familie en overige gasten een DVD-tje met een kort filmpje waarin jullie de mensen uitnodigen. Het enige verschil met een kaart is mss dat je een CD of DVD in beschermde verpakking moet posten zodat het niet breekt. Maar anderzijds spaar je dan weer kosten van kaarten en drukker uit, dus veel verschil zal dat niet maken uiteindelijk. Best eens bij de post vragen misschien.

Els
17-7-2010
 Meld misbruik20-3-2010 6:20:26

Wij trouwen op 17 juli en hebben ook nog geen uitnodigingen hoor! We zijn wel aan het uitkijken en hebben een paar ideetjes, maar er is nog niets beslist! Gewoon eens bellen naar een drukker en boeken vragen, dan krijg je wel al sneller ideeën.

Els

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik20-3-2010 9:39:21

stap gewoon naar een plaatselijke drukker of ava winkel en daar heb je boeken van verschillende bedrijven met al hun voorbeelden in. je vindt hier ook voorbeeldtekstjes in maar hoe het zit met braille dat weet ik niet. maar geen paniek je hebt nog tijd genoeg

lesley

Thomas

Meld misbruik20-3-2010 10:23:30

Hoi toekomstige echtparen,

Mochten jullie hulp nodig hebben bij het ontwerpen van jullie uitnodiging
of op zoek zijn naar originele verwerking die niet standaar zijn
zoals de standaarduitnodigingen bij drukkerijen of AVA dan kunnen jullie
zeker terecht bij ons Trouwuitnodigingen.be

Wij zijn professionele ontwerpers die dit nieuwe initiatief gestart zijn omdat
we van mening zijn dat trouwuitnodigingen soms toch heel wat beter kunnen.
Benieuwd? Surf even naar onze tijdelijke webpage waar jullie onze contactgegevens
kunnen vinden. De uitgebreide website komt eraan!

Groeten
Het team van Trouwuitnodigingen.be

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik20-3-2010 18:41:56

wij trouwen net de dag voor u .. en ik denk dat je niet te veel moet panikeren, wij zouden onze uitnodigingen dan wel in de paasvakantie willen versturen, maar dit is enkel omdat het op een vrijdag valt, en de mensen die willen komen dus een extra dag verlof in de grote vakantie moeten voorzien, wat je normaal vroeg genoeg moet nemen. Ik hoop allesinds dat de bovenstaande je voldoende kunnen vooruit helpen. Want ik denk dat da inderdaad niet al te simpel is ..xxx veel succes nog

nels
4-7-2011
 Meld misbruik26-3-2010 22:26:56

neem eens een kijkje op http://www.nelsdesigns.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info