Terug naar overzicht
Hoi Serina,Het is jouw dag, dus jij moet doen waar je je goed bij voelt.Er bestaan genoeg mooie kleren, al is het een broekpak of iets uit de suitekledij, je zal zeker je keuze vinden.Groetjes,Tilly(06/05/06)
In het begin had ik dat idee om een broek te dragen. Maar toen ik in de winkel kwam zag ik toch wel HET kleed hangen. Dus is het geen broek geworden.Je moet gewoon doen waar je zin in hebt, het is jouw dag en je moet je toch gemakkelijk voelen. Het zal al stressy genoeg zijn.Veel geluk.Ann20/5/2006
Heyje hoeft je daar inderdaad niets van aan te trekken. Doe wat je het liefst wil.Maar ik zou toch eens een kleed gaan passen, zo kan je later ook nooit spijt hebben.Groetjes en succesVicky09.09.06
Hey Serena,Wij trouwen ook enkel voor de wet (we doen wel ergens op de dag nog een ceremonie maar das niet hetzelfde als de kerk hé !). Ik had ook eerst zoiets van "mag ik wel een kleed enz.." maar in feite, jij moet weten hoe je je het meest bruid voelt !! En ik sluit me aan bij Vicky, pas toch eens dat kleed..;)Succes hé !Liefs, Ingrid