Terug naar overzicht
Doe maar, kan opluchten
Amai, dan zou ik daar toch al niet meer gaan hoor... Als ze zelfs de moeite nog niet nemen om de telefoon even op te nemen...Of heb je je kleed daar al gekocht? Groetjes!
hoi natasja, ik heb ook vier keer tegenslag gehad bij farah love.allee eigelijk vier keer afgewimpeld maar nu is het inorde ik mag 27april voor de eerste keer gaan passen nadat ik vorig jaar 13 juni 2009 ben gaan kiezen.Zeer goed optijd want 19juni 2010 gaan wij trouwen.Normaal ging ik het bruidskleed hurn maar ik ga het kopen.Ik voelde mij wel heel goed in die bruidsjurk.Ik had ook dat gevoel van jep dit is het.Ik hoop dat het bij u allas goed zal aflopen. grtz Sylvia
Hey Toen ik voor een kleed aan het kijken was, had ik daar ook een afspraak. Intussentijd had ik een kleed gevonden en wilde ik de afspraak afzeggen. Ik heb toen (zonder overdrijven) een keer of 30 moeten bellen voor ik er iemand aan de lijn had... Tis dus niet raar daar denk ik. Als je iemand aan de lijn krijgt, zou ik eens een GSM-nr proberen te verkrijgen...
Wat is dat nu voor een manier van werken?! Mijn zin zou al over zijn om naar daar te gaan...
hey, ik heb deze morgen gebeld voor mijn eerste pas en ze namen van de eerste keer op. en heb een afspraak voor zaterdag 24 april
hey sofie dan heb je veel geluk gehad morgen ga ik faxen mss kan ik dan ook een afspraak maken reageren ze dan nog niet ga ik gewoon op een ander en ja veronique dat is idd geen manier van werken maar ga het hen toch ook wel op een beleefde manier zeggen groetjes