Terug naar overzicht
Hey, Ik heb een doorzichtige stola voor bij mijn trouwjurk. Die kost 38 euro. Val nog mee eigenlijk :-) groetjes
150 euro. is zo een doorzichtige kring die op maat gemaakt wordt! supermooi en dan oreganza
Waar hebben jullie je stola gekocht als ik vragen mag??
Ik heb een stola van organza. En heb die 17 euro betaald. grtjs
Hey, Ik heb de mijne gekocht in de winkel vanwaar mijn kleed is. Dat was in linea raffaelli in brugge. Er waren verschillende soorten. Groetjes Katrien
ik bij Liliane Claes in herenthals. is iets speciaals maar daarom ook zo duur!
ik heb mijn stola gekocht waar ik mijn bruidsjurk heb gekocht,in scarpellini in oostende,kost 60 euro
Vooral niet in bruidszaken kopen, ze vragen met gemak 10 keer de inkoopprijs! Ze zijn daarom niet per definitie specialer dan diegene die er "maar" € 20,00 voor betaalden. Op online-shops vind je er veel mooie aan betere prijzen! Zelf heb ik al liggen rondkijken, maar nog niet aan uit of ik er een neem...
Ik heb de mijne laten maken in de winkel van mijn kleed. Ik de stof van mijn kleed dubbel genaait met voering. Deze wordt afgewerkt met rode kant en er worden bloemen op geborduurd. Ik betaal hem 200 €, maar aangezien mijn kleed ook in het rood is, wou ik absoluut het zelfde kleur. Ik ben er dus heel blij mee ! TINA
ik heb de mijnen gisteren gekocht in veritas. Hij heeft mij 15 euro gekost.