Terug naar overzicht
he, Mocht ik het over doen zou ik nooit meer trouwen in de winter. Bij ons was het wel februari maar toch. Vel gasten zeiden als er sneeuw ligt of glad is komen we niet. Dus met een klein hartej moeten afwachten maar gelukkig was het niet glad en sneeuwde het niet. ( de week daar voor wel). Heb op het laatste nog moeten zoeken naar een jasje voor op mijn trouwkleed. Toch veel geluk met je voorbereidingen. Frida
Hey, hier een winterbruidje die het nooit anders zou doen! ;) Wij zijn in februari getrouwd, op een zalige winterdag. Stralende zon, warm voor de tijd van t jaar (vorig jaar!), geweldig! Ik had een rood kleedje met een rood bontjasje op... Wel spijtig dat we t kappelletje van de zaal niet konden gebruiken wegens geen verwarming, maar dat was echt het enige... Wij hadden een oud klooster als zaal, geen spectaculaire tuin, maar dat hoeft ook niet in de winter. We hadden kaarsen op de trap buiten en enkele vuurtjes waar de rokers zich aan konden warmen, heel gezellig! Wij hadden geluk met het weer, maar voor je foto's kan je misschien toch best een alternatieve binnenlocatie zoeken (kan een hotel of je zaal zijn?) Maak er maar iets gezelligs van! groetjes Neel
Hey, Als eens gekeken op www.winterwedding.be ? Daar zijn alvast wat voordelen te vinden voor een huwelijk in de winter. Groeten, Wouter
Hoi , Ook wij zijn getrouwd in de winter . Vorig jaar in december en toen lag er een pak sneeuw. We hebben onze foto reportage buiten gedaan bij -6 graden smorgens . Ik moet eerlijk bekennen dat het met momenten even bijten was maar om de één of andere reden kan dit je op dat moment niet veel schelen . Ik had mezelf van een bijpassende mooie stola voorzien maar die heb ik niet lang aangehad omdat die pluisjes gaf op de kostuum van mijn ventje . Wij vonden het in ieder geval zeer romantisch en echt zeer leuk . Onze huwelijksfoto's en album zijn dan ook gewoonweg "SCHITTEREND" !!!! De sneeuw geeft de foto's echt een andere dementie . Zomer of winter , het zal beiden wel zen nadelen hebben . Grts Sandra 19-12-2009
hej, bedankt voor jullie reacties.. Ik moet zeggen, we raken meer en meer overtuigd dat we écht een winterhuwelijk willen! Mja, het enige is inderdaad die kou, als je daar in je bruidskleed staat.. maar het lijkt gewoon zo romantisch en 'magisch'.. och,we zullen ons wel aan elkaar verwarmen die dag ;-) groetjes, ellen