Terug naar overzicht
Hallo ik heb mijn schoenen vorig jaar in de shoe-discount voor 30 euro, t zijn supergemakkelijke schoenen , zo gemakkelijk zelfs dat ik ze nog de zomer door kan en zal dragen . Het moet nie altijd duur zijn om mooi en gemakkelijk te zijn. succes met de voorbereidingen
Heykes Ik heb mijn schoenen ook bij mijn bruidswinkel gekocht. De nieuwe collectie vond ik niet zo mooi , dus heb ik schoenen mee die bij hen in de solden stonden voor 50€ heb ik ze dan. Mooi meegenomen want ik zag het ook niet echt zitten om daar zoveel euro's aan uit te geven. Zoals Sofie zegt als ze makkelijk zitten meer moet dat niet zijn Groetjes
Hallo, waar is die winkel Mano? Ik ken dat niet. Ik zoek schoenen in zalmkleur, niet makkelijk. groetjes, nathalie
als iemand ergens lage pumps met peep toe vindt in fel blauw... daar ben ik naar op zoek :)
Ik zoek ook witte pumps, die ik later nog kan afdragen. groetjes!
@ Nathalie: Mano is bijvoorbeeld in waasland shopping center en wijnegem shopping center. Maar ze hebben in heel belgië nog winkels. Kijk maar eens op hun website. Maar of ze zalmkleurige schoenen hebben weet ik niet :-/ @ Nele: wat is peep? :-) @ Alina: witte of ivoor/ecru? echt witte kan je overal wel vinden denk ik, bijvoorbeeld Torfs enzo. Daar had ik er onlangs gezien van het merk Tamaris.
Ik heb hele mooie, witte, draagbare pumps gekozen. Ze zijn van het merk Noë, je vindt ze in de 'gewone' schoenenwinkel (de mijne komen uit Leuven) & ze kosten 85 euro. Wel iets meer, maar nog steeds minder dan de klassieke trouwschoen & zeker af te dragen!