Terug naar overzicht
Bruidstoilet? Nog nooit van gehoord, miss iets typisch hollands? Als je niet snel reactie krijgt op je mail zou ik gewoon eens bellen nr winkel, dan ben je zeker! groetjes
Je contacteert inderdaad best de winkel. Onder 'toilet' versta ik, buiten de logische betekenis uiteraard , je 'toilet' maken en dan gaat het toch om make-up enzo en niet om iets dat met kledij te maken heeft. Ofwel is het weer zo'n specifieke term en ja, dan vraag je 't beter aan de winkel.
Hey Annelies en Gitta, Ik heb deze morgen via mail antwoord gekregen en mijn vestje zit erbij. In Nederland wil bruidstoilet zeggen jurk+ jasje anders noemen ze het bruidsjapon. Ben wel al een pak gerust gesteld nu ze! Das nu toch al een meevaller maar ja da mag ook al eens he. Bedankt voor jullie reactie en ik wens jullie een prachtige trouwdag toe! groetjes Evelien
Dag evelien ik trouw op 30/10/2010 in domein Meersdael! Hoe ziet jullie feest eruit? Zijn jullie reeds tevreden geweest met het contact met Siva??
Hey Jany, Eerst en vooral proficiat met jullie trouw en jullie feest op 't Meersdael! Goede keuze! Wij hebben gekozen voor een Voorgerechtenbuffet, hoofdschotel aan tafel en dessertbord van de chef met een ijsbruidstaart bij.Wij hebben ook een formule All-in wat de drank betreft. De babyborrel van ons zoontje hebben wij daar ook gedaan en moet zeggen dat was dik inorde. Wat bedoel je met het contact met Siva? Wij hebben daar geen klagen van maar ik kan mij wel al iets voorstellen. Ik zal je mijn mailadres geven en stuur me dan eens privé goed? Groetjes Evelien nofearke7@hotmail.com