TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
1-4-2006
|
21-12-2005 17:31:40
Hey,
ik heb ook zo'n periode gehad, maar als die grote dingen vastliggen, dan moet je eigenlijk weer even wachten tot je ongeveer op een half jaar zit... toen kreeg ik een paniekaanval (helemaal niet nodig), we hebben dan per halve maand opgeschreven wat we wanneer gedaan wilden hebben en nu loopt alles los, we hebben nog 101 dagen te gaan, en soms lijkt het ook nog wel lang voor ons hoor ,maar andere dagen gaat het dan ineens weer zo snel... ik weet het, het verandert niets aan jouw gevoel, maar het komt echt wel dichterbij! groetjes, Els
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
21-12-2005 17:59:59
Dag Vicky,
Ja, je hebt wel al veel gedaan hé. Ik heb nooit zoveel tijd gehad, m'n vriend heeft me in juni ten huwelijk gevraagd en 11 maart trouwen we. 'k Had dus maar 9 maanden om me druk te maken :-)
Misschien kan je al adressen beginnen te verzamelen van mensen waar je een uitnodiging naartoe stuurt. Daar zijn wij nu mee bezig, en da's toch ook wel een (lastig) werkje hoor, vooral de adressen van mensen die je zelf niet zo goed kent, bv. kennissen van je ouders. En ga misschien met je ideetjes voor je uitnodiging al eens langs bij een drukker. Wij dachten ook dat we eigenlijk een redelijk normale uitnodiging ontworpen hadden, maar dat was toch niet zo simpel om te drukken... Nu heb je nog alle tijd om eventueel aanpassingen en zo te doen, wij hebben daar enorm voor gestressed!
En wees gerust, 9 september zal er rapper zijn dan je denkt!
Groetjes, Sylvie
11/03/06
|
|
Skiwi
13-5-2006
|
21-12-2005 22:08:57
Och maak je daar niet zo druk in.
mijn vriend heeft me op 31/08/05 gevraagd en we trouwen op 13/05/06.
als kerk, zaal (en bijhorende dj, catering, ...) gemeentehuis, vervoer en fotograaf vastligt ben je al ver. Dat is zowa het enigste dat je best nogal vrijlang op voorhand doet.
De rest heeft nog tijd.
Wij trouwen dus op 13/05/06 maar buiten hetgeen hierboven, ligt er nog neits vast ... uitnodigingen hebben we al gekozen, nu nog papier gaan halen om te maken en dergelijk; misboekje moet nog opgesteld worden (9jan is ondertrouw in kerk, dan gaan we eraan beginnen); kleed: heb al gekozen .. ma is er nu aan begonnen om het te maken.
en al de rest .. het is uitiendelijk nog 5 maanden hoor!
groetjes Mieke
|
|
Ingrid
27-5-2006
|
22-12-2005 8:32:16
Hey Vicky'tje, Wou dat je je rustzalig gevoel een beetje met me kon delen...ik zit vol stress en zenuwen... Gisteren naar fotograaf geweest, we hebben daar echt lang gezeten, & normaalgezien gaan we ervoor... Echt stom dat jullie er niet kunnen zijn op "onze dag" !!! Liefs en tot gauw, Ingrid
|
|
Ann
19-5-2006
|
22-12-2005 11:20:45
Hey Vivky,
Ik trouw op 19mei en bij mij liggen de grote dingen behalve het misboekje ook allemaal vast. Had eerst dat gevoel ook maar nu hebben de dames die in de suite meegaan gevraagd of ik mee kleding ga kiezen dus heb ik mijn bezigheid weer. De mannen van de suite huren allemaal hetzelfde kostuum dus daar ga ik na de feesten ook eens achter zoeken. Weer taken genoeg dus ;0) Groetjes Ann
|
|
Lien
26-5-2006
|
22-12-2005 13:34:53
Hey Vicky
ken dat gevoel een beetje maar vriendinnen van me hebben me aangeraden om alvast wat adressen op te zoeken. naar het schijnt kruipt hier ook heel veel tijd in ...
Mss voor jou ook tip ?
groetjes
Lien
|
|
ineke
25-3-2006
|
23-12-2005 10:40:45
Beste Vicky,
Een dikke proficiat alvast ! Bij mij net het omgekeerde, wij hebben pas 19 november besloten om te huwen en doen dat al 25 maart 2006. Gemeentehuis, kerk, zaal, DJ, vervoer, fotograaf en mijn jurk zijn oké maar aan de mis moeten wij nog beginnen. Heb je nog goeie tips want bij ons is er geen sprake van verveling wij kunnen alle hulp gebruiken.
prettige feestdagen ine
|
|
Vicky
9-9-2006
|
23-12-2005 14:09:45
Ineke
Als je wil kan ik je wel teksten doormailen en mijn misboekje, als je inspiratie zoekt...
Groetjes en prettige feestdagen
|
|
femke
|
27-12-2005 14:27:31
momenteel zijn wij ook bezig voor de teksten aan het opstellen.Daar kan je ook veel tijd insteken.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|