Terug naar overzicht
Hallo,Deze zomer zijn vrienden van ons getrouwd in de Rembrandt, en daar hadden wij ook een zeer goede ervaring mee. Alles was in orde, en het eten was ook heel lekker.Wij zijn dit weekend getrouwd in de Cortina in Wevelgem. Zeker een aanrader.Groetjes,Joke
hallo Eveline, binnen twee weken trouwen mijn vriend en ik, 6 januari 2006.ons feest is in de Rembrandt. dus na ons feest zal ik jullie meer kunnen vertellen. maar volgens de reacties die we reeds gehoord hebben is het een hele goede zaal: service, eten, ...groetjes, olivia
Wij zijn op 22/07/05 getrouwd in het vijverhof in wevelgem. Echt een aanrader. Wij zochten iets dat niet te duur was en toch volledig naar ons gedacht. We vielen ook vooral voor de mooie omgeving met de vijver. We zijn ook mogen gaan varen op de vijver in een klein bootje. echt zalig en mooi voor de fotos en de video. En zeker niet duur. Ik zou het zo willen opnieuw doen. De dag is zo vlug voorij gegaan dat ik er niet echt heb kunnen van genieten. Maar de herinneringen zijn natuurlijk ook heel mooi.GroetjesAn
Hartelijk dank alvast voor de antwoorden! Olivia, ik kijk er echt naar uit jou bevindingen te horen na jullie trouwfeest. Wij hebben voor beide zalen een optie tot half januari, dus hebben we nog eventjes om te beslissen.
Geachte, ikzelf en 2 van mijn schoonzussen zijn in de Rembrandt te Vichte getrouwd en allen waren we zeer tevreden van deze zaal. Ondertussen zijn er ook al enkele vrienden en kenissen getrouwd na ons.