Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen inlopen

20-3-2010 21:58:22
Hallo, misschien een rare vraag maar wat doen jullie terwijl jullie je schoenen inlopen en hoe lang lopen jullie dan rond? Hoe lang op voorhand begin je daar het beste mee? Sorry voor de gekke vraag maar i kstrijk zittende en zie me voor de rest niks doen met mijn schoenen aan die niet vuil mogen worden terwijl ik ze aan heb...
Dank u voor de tips!!!!!
Grtjs

KarinW
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 764

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik20-3-2010 22:45:57

Goh goeie vraag, weet ook nog nie hoe ik ze ga inlopen, we zijn volop aant verbouwen, overal stof enzo dus thuis kan ik ze ook al nie dragen

Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik20-3-2010 23:48:57

Tijdens het stofzuigen?
Aan den afwas?
Tijdens het koken?
Als je je gestreken wasgoed in de kasten legt?

Je loopt de schoenen in totdat je er geen zere voeten meer in hebt....

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik21-3-2010 1:22:00

niet , is ook helemaal niet nodig heeft de mevrouw van de winkel gezegd. Misschien een kwartiertje aandoen tijdens tv kijken ofzo, maar is voor de rest niet nodig omdat het materiaal van je schoenen zich snel genoeg naar je voet vormt...

groetjes!

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik21-3-2010 8:21:26

Ik ga dat ook niet doen. Ik ben ook gewoon veel te bang om ze al vuil
te maken, zie het al zo voor mij dat ik juist op dat ogenblik iets zo laten vallen
ofzo en ze zouden vuil worden.
Ik ga er dan ook vanuit dat ik zowiezo pijne voeten zal hebben wat normaal is.
Ik denk als je let op het leder (bv achteraan soepel) dat zoiets op zich al goed is om een blein te voorkomen, doorgelopen vermoeide voeten zal je in ieder geval hebben.
Een tip! Zeker je schoenen niet uitdoen als je pijne voeten hebt want dan maak je het alleen maar erger voor daarna.
Ik zou je in ieder geval niet al teveel zorgen maken hoor. Voorzie je misschien wel op plakkertjes en van die compete gel ofzo, helpt heel goed.
Succes!

Ilse
10-4-2010
 Meld misbruik21-3-2010 9:36:27

Ik kreeg een tip van een vriendin van m'n moeder: eens met wat steentjes over het zooltje wrijven, zodanig dat ze niet meer zo glad zijn... En ergens heeft ze wel gelijk! met hier thuis in mijn living rond te lopen wordt dat zooltje niet minder glad... Daar komt de bruid, daar schuift ze uit.. Dat wil ik nu wel voorkomen!!! ;-)
grtjes

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik21-3-2010 9:40:16

Karin,
de beste manier is tijdens het strijken omdat je dan rechtop staat en je voeten dus de volledige schoenholten bezetten, je niet vèr loopt, maar heen en weer van voet op voet balanceert en dat is precies wat je schoenen moeten hebben om zich te zetten zodat je op je trouwdag geen zere voeten hebt. En belangrijk : strijken is geen vuilmakende bezigheid dus heb je weinig kans van je schoenen vuil te maken. Het is echt de beste manier die ik ken.

Gitta
9-4-2010
 Meld misbruik21-3-2010 11:01:22

Ik heb hier ooit ook eens gelezen dat je het best doet terwijl je strijkt, en ik ben daarmee begonnen toen ik de schoenen nog maar net had. Ik heb erg moeilijke voeten, dus schoenen inlopen is voor mij echt een must. Verder doe ik ze al eens aan als ik stof afdoe bijvoorbeeld, of gewoon 's avonds voor de tv.

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik21-3-2010 11:58:25

Hallo,

Ik heb daarover een bijkomend vraagje. Ik trouw niet in het wit en heb dus ook gekleurde trouwschoenen. Het zijn pumps, een model dat ik anders nooit zou dragen. Nu weet ik ook niet wanneer ik ze zou inlopen. Op t werk hebben ze dan direct door dat ik geen wit bruidje zal zijn. Aangezien we al samenwonen, kan ik ze ook thuis niet dragen. Als mijn partner van huis is, zit ik dan met een kwebbeltje van een dochter die dit zeker zou verklappen. Ik weet het dus nog niet goed. Anders ga ik ook maar voor pijne voeten :-). Ik zal mijn teennagels ook met gel laten beleggen, en dan dans ik 's avonds gewoon op mijn blote voeten. Als het maar leuk is.

Succes
Heidi

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik21-3-2010 13:35:47

Ik ga dit ook tijdens het strijken doen. Ik heb wel het 'geluk' dat mijn toekomstige in shiften werkt, dus ik heb sowieso enkele avonden per week de 'gelegenheid' zonder iets te verklappen! :)

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik21-3-2010 22:24:48

@ Heidi,

kan je niet thuis met je gewone schoenen aan vertrekken maar je nieuwe schoenen in je handtas in de auto meenemen en ze dan op een parking verwisselen ? Ik denk bv. aan winkelen in een shopping center, dus ergens binnen zodat je schoenen proper blijven. Het is niet de moeite om ze 3 weken in te lopen, meestal is 2-3 keer genoeg hoor, als je er 2 uurtjes mee kan stappen. Van zodra je terug in de auto bent, doe je dan weer je andere schoenen aan en zo krijg je ze toch ingelopen zonder dat het opvalt ? (Dààrvoor dienen die grote handtassen he !)

sandra
19-12-2010
 Meld misbruik23-3-2010 17:07:57

Hoi ,

Ik heb mijn trouwschoenen niet ingelopen !
Ik was bang ze vuil te maken ( Ivoor) .
Op de dag van het huwelijk ook geen last gehad van blaren of wat dan ook

grts

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...