Nu Online
Momenteel zijn er 683 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beha

20-3-2010 22:42:56
Hello meiden,

Ik ben op zoek naar een geschikte beha voor onder mijn kleed.
Zou een model moeten hebben waarvan de sluiting achteraan doorzichtig is. Ben al bij hunkemoller, granita, inno en andere lingeriewinkels geweest, maar kon het nergens vinden.

Heb al een beha geprobeerd waarvan je alleen de cup op je borsten moet kleven maar ik betwijfel of dit een hele dag en nacht op zijn plaats blijft zitten.

Hebben jullie nog ideetjes of adresjes?
Thanks!

ANNELIES
21-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 549

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik21-3-2010 1:19:54

lingerie in a box, verkopen ze heel wat merken maar van vorige collecties dus aan 1/3 van de prijs in andere lingeriewinkels.heel vriendelijke mevrouw, alle maten tot GG denk ik.

Adres: Veltwijcklaan 85 in Ekeren: zondag van 11 tot 17h,maandag van 17 tot 20h, woensdag van 11 tot 18h30

ze hebben ook een winkel op de villerslei 33 in Schoten, daar zijn ze open donderdag van 18 tot 20h en vrijdag van 11h tot 18h30

hopelijk ben je hier iets mee, t is echt de moeite om eens te gaan kijken!

groetjes!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-3-2010 13:32:28

Ga ook eens kijken bij Veritas! Daar hebben ze o.a. speciale doorzichtige 'tussenstukjes' en zo.

Sabine
2-7-2010
 Meld misbruik21-3-2010 19:52:57

Hey,
Ik heb in het verleden eens een bh gehad die gewoon achteraan open is , je moet die dus effectief op je borsten plakken.Het bleef toch goed zitten en heb toch cup c, dus toch betrouwbaar. Ik heb die gekocht in een speciaalzaak in Hofstade bij Mechelen.
Groetjes

Tineke
31-7-2010
 Meld misbruik21-3-2010 22:43:36

Hey,

Ik heb mijn BH gehaald in het Waasland Shoppingcenter, SintNiklaas.
Ik denk dat het bij Granita was. Ik heb iets van een 25 Euro betaald, supergoedkoop!
Hij heeft doorschijnende bandjes en is ook achteraan doorschijnend.
Hij sluit links opzij.
Ik denk dat het een model is uit de nieuwe collectie want er hingen er superveel.
Zowel in wit als zwart beschikbaar ;-)

Grtjs

monica
22-5-2010
 Meld misbruik22-3-2010 11:07:03

Ik heb ook de BH gekocht met de zelfklevende cups, zonder bandjes voor de rest.
ik heb hem aangehad bij de vorige pasbeurt van het trouwkleed en dat bleef heel goed zitten en gaf toch wel wat vulling met mijn klein B-cupje

liesbeth
21-8-2010
 Meld misbruik23-3-2010 20:20:19

"Heb al een beha geprobeerd waarvan je alleen de cup op je borsten moet kleven maar ik betwijfel of dit een hele dag en nacht op zijn plaats blijft zitten. " --> heb ik voor de feestdagen bij Hünkemöller gekocht en dat bleef eenmaal heel goed zitten, maar de tweedemaal kwam het na enkele minuten al weer los... geen aanrader dus.

Ik ben voor mijn bh bij Marie-Therese geweest in Poederlee. Dat is geen grote winkel, maar ze zijn heel professioneel.

groetjes!

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik23-3-2010 22:49:42

Marie-Therese in poederlee vind ik wel duur, mijn schoonmoeder is daar gaan horen achter zo'n figuurcorrigerend pak en ze stelden daar voor om het op maat te maken maar dat zou haar dan wel 900 euro kosten....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...