Terug naar overzicht
wij gaan met onze getuigen waarschijnlijk een dagje weg en iets eten achteraf. Vinden we net iets persoonlijker en we denken ook dat zij dat toffer gaan vinden, zijn mensen die graag dingen doen.Voor onze ouders hebben we geen cadeau, ze verwachten dit ook niet van ons want de dag op zich kost al genoeg, ook al betalen ze mee...
Dag, Wij hebben onze getuige niet s geven omdat wij vinden getuigen zijn is al een eer opzich. daar alleen mijn vader nog leefde hebben wij hem een sierkaars gegeven met onze namen en datum er op.Wat we wel gedaan hebben is de dag nadien de bloemen die aan onze stoelen waren bevestigd op het graf van mijn man zijn ouders gaan leggen. Maar ja dit is persoonlijk he. frida
Hallo Allereerst een dikke proficiat met je toekomstige trouw . Wel ik heb voor mij getuigen een leuk houten kistje gegeven met allerlei spulletjes in die ze op de trouw zelf kunnen gebruiken, o.a. zeepjes, bodylotion, make-up, mini-parfumpje, een mooie pen om te tekenen tijdens trouw, ... & tot slot een persoonlijke brief waarom je hem of haar hebt gekozen, leuke gebeurtenissen die je hebt meegemaakt, ... Voor mijn ouders ben ik nog op zoek naar iets origineels . Groetjes en hopelijk ben je er iets mee. Nathalie
Hey Onze getuigen geven wij ook niets. Omdat we al vinden dat dit een eer is. Onze ouders gaan we elk een mandje geven met een fles champagne en daarbij dan nog mon cheries , mercikes, ... Daar beide onze moeders niet echt bloemachtig aangelegd zijn hebben we hier voor gekozen. En zo hebben de vaders er ook iets aan. In die mand steken we elk nog een brief naar onze ouders toe om hen voor alles te bedanken (ze betalen wel niet in ons feest maar ze hebben ons een geweldige opvoeding gegeven en stonden altijd klaar) . Ik weet nu al dat mijn mama achteraf heel emotioneel zal reageren op die brief, want ik zat zelf te huilen toen ik hem schreef. Veel plezier Petroeska
hallokes hele leuke tips bedankt voor jullie reacties vind zo een brief wel een leuk idee. vele groetjes