Terug naar overzicht
Hallo !! Een ideetje: ken je de Dambruggestraat in Antwerpen ? Dit is dicht bij het centraal station, een straat met een stuk of 20 schoenwinkels ! Deze winkeltjes worden meestal uitgebaat door Turken of Marokkanen (heel erg lage prijzen), maar ze hebben een hele grote keuze. Ik denk dat je dit daar wel zal vinden. Mijn vriendin kocht er vorige zomer fel roze peep toe pumps ! Of in New Look (kledingwinkel met ook schoenen) hebben ze soms ook van die speciale schoenen. De 2 dingen die ik nu opnoem, zijn wel winkels waar de schoenen bijna geen geld kosten :-) Ik wil zeggen, qua kwaliteit en comfort zal het misschien minder zijn. Groetjes en succes !
Ga is een kijkje nemen bij Carmi (ook online shop maar in de winkel is meer keuze) daar vindt je zeker iets. Blauw is erg in deze zomer dus je zal zeker iets vinden. Of wat meer bij prijs is Berca.be Succes!
Zoek het merk Rainbow club eens op. Die kan je laten verven in de kleur die je zelf wil. succes!
hey, in Tsjari in Breda hebben ze enkele merken van schoenen die je in alle kleurtjes en alle tinten kan laten kleuren. kijk eens op hun site! groetjes!
La Bottega in Hasselt is voor mij het 'schoenen walhalla' ;-) http://www.labottega.be/ groetjes!