Terug naar overzicht
Hey Ellen, Ik zou er maar niet teveel van wakker liggen, heb zelf al ondervonden dat je nooit voor iedereen goed kan doen bij huwelijksorganisaties. Iedereen heeft wel zijn eigen mening over wat men als 'belangrijk' ervaart en dat zorgt dan al eens voor teleurstellingen. Laat het gewoon even rusten en je zal zien dat je er volgende week al anders over zal denken. Heel veel succes alvast x
Ik snap 't probleem niet goed, ze mocht dus mee, van zowel jou als hem meen ik te lezen? Wat is dan 't probleem?
trek het u niet aan, zoals kelly zegt voor iedereen goed doen dat gaat niet. Waarom ga uw ventje niet alleen? Bij mij ga mijn vriend alleen om het bruidsboeket das toch gemakkelijk dan moet er niemand op zijn tenen getrapt zijn. Jij kan op voorhand tegen bloemiste al zeggen welke bloemen je wilt en wat genre van boeket en uw ventje gaat erom. Probleem opgelost @kathleen ze mocht maar achteraf mee nadat het al besloten was dat de mama mee ging van de bruid
Trek het je niet aan... sommige mensen willen blijkbaar heel graag ongelukkig zijn, sorry dat ik het zo cru zeg. Als je om zoiets vervelend doet, dan wil je toch graag ongelukkig zijn? Hey, kies er zelf gewoon voor om gelukkig te zijn, en de rest kan gewoon blij zijn voor jou! Jij bent de bruid! Don't let them take your happiness!