Terug naar overzicht
tja, das niet gemakkelijk zo ... Alles is dus zwart als ik het goed begrijp ? Als je een accent in het blauw op je ogen gaat leggen zou ik dit doortrekken in je nagels. En je teennagels en vingernagels zeker in dezelfde kleur doen !!!!!! Misschien is een donkerder metaalblauw wel een optie. Das mooi met zwart + classevol. Hopelijk heb je hier iets aan TINA
hey, ja alles in het zwart! kleedje schoenen en stola. heb wel een metalic tasje. kga mijn ogen wel niet blauw schminken kga er eerder een grijze accentkleur op leggen zodat ze meer uitkomen. ik dacht zelf aan zilveren nagellak, metallic. maar zou ik dit doen of niet? eventueel dacht ik aan groen en dan accent in bruidboeket? ge merkt het, ik weet niet wat doen groetjes, Inge
Vindt t idee van zilveren nagellak ook niet zo slecht. Eerste gedacht was inderdaad bordeaux, maar begrijp nu wat je bedoelt... Groen vind ik iets minder geslaagd, maar blauw kan ev ook wel? Je hebt nog wel wat tijd om wat te testen! veel succes nog, groetjes Neel
Ik zou ook eerder zilverkleurig gaan, iets dat niet té donker is...
neem maar zilverkleurig, tenzij het echt gewaagt mag.. maar groen, en dan blauwe ogen.. je kan het grijsmetalic ook in je boeket steken he.. en je juweeltjes, dan komt het zeker op bepaalde details terug xxx
zilver!
ik zou bloedrood nemen.
Je kan ook gewoon gelnagels laten zetten op de tenen. Vind ik persoonlijk heel mooi. Groetjes Wendy 12.06.2010
hey, ikzelf zet gelnagels en heb ook al mensen gehad met zwarte kleedjes en die raad ik aan, zilver of donker grijs met een blinkertje in succes groetjes vanessa 03/12/2010