Terug naar overzicht
Beste Stephanie, Wij geven ons feest in de abdijhoeve in Houthalen, we hebben er tot nu toe alleen nog maar goede reacties van gehoord, en de omgeving is natuurlijk ook heel mooi, ook voor onze huwelijksfoto's. Ik vind de zaal ook heel overzichtelijk en dat is hetgene wat ik ook heel belangrijk vond. Veel succes met je beslissing Groetjes Ellen
Dank je!! We gaan morgen eens kijken naar de zaal! Ik hoop dat het ons mee valt!
Hey ik zie net dat je ook bent gaan kijken naar de zaal van de abdijhoeve.. Hoe is het meegevallen? Gaan jullie voor die zaal? Wij zijn nu wat aan het rondkijken en deze viel inderdaad ook op door de omgeving en de mooie ingerichte zaal(op foto's tenminste ) Ik ga morgen toch maar eens bellen dan... groetjes Patrizia!!!
hey wij trouwen 10sept 2011 wij hebben gekozen voor de loft wij zijn daar zelf al eens op een trouwfeest geweest voor de eerste keer en van die dag hebben we gezegt als wij trouwen kiezen we voor deze feestzaal gewoon een prachtige zaal gewoon dat ietsje meer beetje kasteel achtig de tafels zijn ook mooie rond en netjes gedekt geen eetzaal gevoel en de prijs is betaalbaar wij hebben per persoon met zes uur drank in + tafel deking komen we op 50 euro maar onder de kerk waar ik trouw is ook een zaaltje daar geef ik de mensen al een drankje en een hapje en als ik terug ben van de foto's gaan we samen naar de loft anders wordt het te duur alleen maar al aan de drank u feest is niet gedaan na zes uur he daarmee alle ik hoop dat ik u al meer informatie heb gegeven en dat ge u keuze kunt maken xxx