TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ANNELIES
21-5-2010
|
21-3-2010 20:44:35
Heb dat ook al eens gekregen op een huwelijk, in zakje zat flesje water, dafalgan, zakdoekje, pleister, denk da er nog iets in zat maar weet nie meer wa. Groetjes
|
|
Fredie
26-6-2010
|
21-3-2010 21:57:59
Ja, hebben wij ook al gekregen en daar zat in : flesje water, bruistablet tegen hoofdpijn, zakdoekje, verfrissingsdoekje, pleister, klontje suiker, menthol kauwgom en een chocolaatje als opmontertje. Heel grappig toch wel !
|
|
Stephanie
7-8-2010
|
21-3-2010 22:24:25
Wij gaan zo'n tasje maken voor onze suitegasten! Ik heb nog wel enkele leuke teksten hiervoor, ik zoek ze morgen eens op :) Groetjes, Stephanie
|
|
véronique
21-5-2010
|
22-3-2010 8:49:48
bedankt voor jullie reactie. denk ook wel dat het fijn is om af te geven. en dan is het bedankje ineens ook nuttig:) groetjes
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
22-3-2010 9:38:05
Is er dan niemand bang van om daar pijnstillers in te steken, of hebben jullie allemaal 'n feest zonder kleine kinderen? Je gaat er vanuit dat ouders ze wel in gaten houden, maar als de drank al in man is of ja... niet iedereen heeft ogen op z'n rug. Ik zou er echt ni gerust in zijn om 120 pijnstillers die daar overal rondslingeren te combineren met 10 kleine mannen op 't feest.
|
|
Erika
2-7-2010
|
22-3-2010 22:50:06
Ik vind de zakjes ook een leuk idee. Ik ben ze aan het maken voor de mensen die er bij ons de hele dag bijzijn (21 personen).
Om te antwoorden op het vorige bericht: ik vind het trouwens sowieso not done om medicatie te geven aan mensen, ook al is het dan een 'onschuldig' pijnstillertje!
Ik heb voor iedereen (maar koppels wel samen) een persoonlijk zakje gemaakt met naam erop, daarin komt: dagplanning, zakdoekjes, muntjes, flesje water, snoepjes, bellenblaas, antennelintje en verfrissingsdoekje.
|
|
véronique
21-5-2010
|
23-3-2010 15:38:09
ik heb idd een feest zonder kinderen. Dus zie er geen kwaad in om er een pilletje in te steken. ik zie niet in wat voor kwaad dit kan.
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
23-3-2010 16:57:24
Goh, als er geen kids zijn, vind ik 't minder erg, toch snap ik Erika wel. De grootste verslaving in België is toch die aan pijnstillers/verdovers. Weet ook wel dat dan zo één pijnstiller niet dat effect geeft, maar 't kan toch erg raar overkomen.
't Is ook 'n beetje decadent om te geven, 't gaat wel nog steeds om 'n geneesmiddel, ook al kan je dat vrij verkrijgen in apotheker. Helft van wereldbevolking kan amper aan geneesmiddelen geraken en wij liggen 't hier "uit te delen voor 'n feestje", waarbij merendeel weggegooid wordt. Maar nu ben ik de moraalridder zeker??
Meeste vrouwen hebben altijd wel pijnstillers bij in hun handtas, dus als iemand er nodig heeft, denk ik dat er geen probleem zich voordoet welk preventief opgelost moet worden door elke gast er één te geven.
Blijft uiteraard jouw keuze, maar wou zeggen dat ik Erika wel bijval.
|
|
Dorien
10-7-2010
|
25-3-2010 22:24:41
Wat voor een zakje nemen jullie voor dit allemaal in te stoppen? Lijkt me wel een leuk idee voor de suite. We zagen op internet al van die leuke zakdoekjes met bruidspaar op en dat wilden we al geven. Maarde andere zaken die jullie aangeven zijn ook wel heel interessant. Bij ons toch zeker wel die pijnstiller, aangezien mijn vader en ik gegarandeerd hoofdpijn zullen hebben (zijn hier heel gevoelig voor).
Groetjes, Dorien
|
|
Dorien
10-7-2010
|
25-3-2010 22:26:05
Wat voor een zakje nemen jullie voor dit allemaal in te stoppen? Lijkt me wel een leuk idee voor de suite. We zagen op internet al van die leuke zakdoekjes met bruidspaar op en dat wilden we al geven. Maarde andere zaken die jullie aangeven zijn ook wel heel interessant. Bij ons toch zeker wel die pijnstiller, aangezien mijn vader en ik gegarandeerd hoofdpijn zullen hebben (zijn hier heel gevoelig voor).
Groetjes, Dorien
|
|
Sofie
9-4-2011
|
30-3-2010 14:52:05
Dit vind ik absoluut een leuk idee dat ik ook zal toepassen, maar dan enkel voor de koppels en voor zij van de suite!
Ik ga er ook nog een foto met een tekstje van ons erbij steken, mercie chocolaatjes, leuke zakdoekjes,ik las ooit ook eens iemand die er een staaltje parfum in stak en een wegwerpkodakje... dit is misschien wel overbodig... ik vind dat het ook niet propvol moet zitten...
Doen jullie dat dan in een stoffen zakje, of plastic of hoe zien jullie die zak eigenlijk?
|
|
Eline
16-4-2011
|
7-4-2010 12:35:03
Absoluut een leuk idee, maar op welk moment van de dag geven jullie dit zakje dan af?
Worden bedankjes normaal niet op het einde, wanneer de gasten naar huis gaan, gegeven?
Groetjes!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|