Terug naar overzicht
Heykes Wij wilden ook eerst met auto's werken maar dat kwam te duur uit. Nu hebben wij een huifkar genomen voor de suite en voor ons ook een paard en kar . groetjes petroeska
Bij ons net hetzelfde! Om voor iedereen een mercedes te huren dat was onbetaalbaar, wij hebben nu een oldtimerbus voor de suite en dat was de helft van de prijs van de mercedessen. Voor mij en mijn man heb ik een citroen traction en zelfs met de auto erbij kwam het nog altijd goedkoper uit
Wij hebben een Parijse bus voor de suite en twee antieke auto's ervoor. Ik denk dat het ook al een bepaalde ambiance schept als de suite kan samenzitten!
hallo, Toen mijn zus (ondertussen 10 jaar geleden) trouwde, gebeurde dit met zwarte mercedessen (van vrienden), 4 jaar geleden huwde mijn nicht en dat was met een bus. Nu trouw ik zelf en heb voluit gekozen voor een bus, want dat schept inderdaad sfeer. In de mercedes zit je met zijn tweetjes en ik vind het gewoon leuker om samen te zitten. Wij gaan ook al het glas heffen in de bus, dus we moeten niet wachten tot we in de feestzaal zijn. Ook wijzelf gaan mee in de bus. Groetjes Heidi
Waar huren jullie de bus? Wat zijn zo de prijzen?
Bedankt voor de reactie! Wat de prijzen betreft Luc, een bus kost ongeveer 750 euro, en wagens kosten ongeveer 130euro per stuk. Is ook te zien welk model je wil enzo é. Groetjes Lien