Terug naar overzicht
Dat moet zalig zijn, dat gevoel van dat het er bijna is! Maak er een leuke dag van.GroetjesVicky09.09.06
Wij trouwen ook 20 mei 2006, maar ik dacht dat alle officiële documenten maxim. 3 maanden oud mochten zijn?Isabelle*
hallo Annwij moeten dit ook dringend eens doen. bij ons op de gemeente kan het ook vanaf 6 maanden vooraf ! groetjesLien
Hey Robben,Bij ons is het max 3 maanden vóór de ondertrouw dat je die documenten mag gaan halen. En de ondertrouw is dan weer max 6 maanden voor het huwelijk.Zo is het alleszins bij ons. Misschien kan je best eens informeren bij de gemeente?Is het ook niet zo dat het vanaf 2006 niet meer nodig is om je geboorteakte te gaan ophalen? Ik heb er iets van gehoord, ivm Kafka.Informeer jullie dus best eerst!groetjes,Tinne
Bij ons mogen ze maximum 3 maanden oud zijn.bij dit afgeven wordt volgens mij ineens de ondertrouw gedaan...
Wat ik raar vind is dat het in elke gemeente anders is.En zeggen dat we vanaf januari deze hele rompslomp niet meer hoeven te doen. Mijn vriend mocht naar 2 gemeentes vlammen (hij moest ook een papier van zijn echtscheiding halen)... en kassa van elke gemeente rinkelt ... (elk papiertje 6.5 euro)... VEEL SUCCES allemaal
Ja, het komt nu echt dichterbij, hé! Wij trouwen ook op 20 mei. We hebben vorige maand pas beslist om 20 mei te trouwen en toch is alles al bijna geregeld! Zo snel kan het dus ook gaan! Groetjes,NAthalie
HET GEMEENTEHUIS WAS DICHT VERDORIE.... DUS VANAVOND MAAR PROBEREN.Heb vanacht mijn eerste "voorhuwelijkse" droom gehad. Alles liep fout. (echt alles). En zeggen dat ik pas over 5 maand in het bootje stap.Ann20/5/2006