Terug naar overzicht
Misschien is 't Guldenhof in Loenhout wel iets?http://www.feestzaalguldenhof.be/
strijboshof in kalmthout? E10hoeve in Brecht?
@Kim: 't Guldenhof lijkt me inderdaad heel mooi! Daar gaan we zeker eens horen. @Inge: Over de E10 hoeve heb ik al een aantal slechte reacties gehoord. Maar misschien moeten we toch eens zelf gaan kijken. Mijn vriend wil graag een zaal waar je zelf een traiteur kan aanbrengen, en waar niet teveel regeltjes aan vasthangen, bv.qua keuze van dj. Gemakkelijk zal het niet worden
Wij zijn ook van Wuustwezel maar kiezen voor een feestzaal in Rijkevorsel (Den Bakker), heb helaas weinig ervaring met feestzalen hier en het is toch wel fijn als je zelf al een keer hebt gefeest in die betreffende zaal zodat je weet wat je kunt verwachten.succes!
Hey, Wij wonen ook in Wuustwezel en hebben een optie op de Schuur in Kalmthout en de Kievit in Kalmthout. We zijn al een paar keer in de Schuur geweest en de feesten zijn daar steeds erg verzorgd en van goede kwaliteit. Omdat we graag eens iets anders willen, zouden we opteren voor de Kievit. De zaal is net gerenoveerd en ziet er heel mooi uit. Zij werken met een eigen kok. Weet iemand hoe de catering daar is? Groetjes
Wij vieren ons huwelijk... Jawel, volgende week al in de Kievit in Kalmthout! Wij kozen de zaal net omdat we zovééééééél goeds hadden gehoord over de catering daar. Nu de zaal nog helemaal gerenoveerd is en SUPER-mooi is geworden, zijn we helemaal in de wolken. Qua catering kun je daar echt kiezen en combineren. 't Hoeft dus echt niet duur te zijn.Wij kijken er alvast naar uit !Ik kan de Kievit dus echt wel aanraden! Groetjes,Petra
@ Petra: Amai volgende week al! Spannend! Ik zal duimen op goei weer! Maandag gaan we naar 't Dorp kijken hier in Wuustwezel. Hopelijk valt de zaal daar mee, want dat is vlakbij ons huis. Anders gaan we zeker nog eens een kijkje nemen in de Kievit. Heb er inderdaad ook al veel goeds over gehoord! Bedankt voor de tip! Groetjes Tessa