Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Groot plastic spaarvarken

22-3-2010 14:27:51
Hallo,

Ik ben op zoek naar een GROOT plastieken spaarvarken om op de avond van ons feest alle enveloppen in te verzamelen ...
Je weet wel ... zo van die plastieken spaarvarkens die je jaren geleden overal kreeg als eindejaarsgeschenk ... maar nu onvindbaar zijn. Kan iemand mij een tip geven waar ik deze nog kan vinden ... of een ander leuk, speels alternatief ?!

Alvast bedankt !
Wendy

Wendy
21-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 3657

Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik22-3-2010 15:10:51

Hey Wendy!

Ook wij zijn al enige tijd op zoek naar zo'n spaarvarken, zonder veel succes jammer genoeg. Spaarvarkens genoeg, maar niet eentje dat groot genoeg is om enveloppes in te verzamelen.

Mijn zus was op de hoogte van onze zoektocht en heeft nu voorgesteld om er één te maken in papier-maché. Ze is de creativeling van de familie wel te verstaan ;-)
En ze heeft al eens eerder iets gelijkaardigs gedaan ook, een piñata voor een kinderfeestje ook in de vorm van een zwijntje ('t feestje ging toen door op de kinderboerderij, vandaar)

Misschien hebben jullie ook zo'n creatieve geest in de familie en/of vriendenkring? Of zijn jullie zelf een beetje handig om zoiets te maken?

Succes nog met de verdere voorbereidingen!
Mvg
Natalie

Wendy
21-5-2010
 Meld misbruik22-3-2010 15:41:59

Nathalie,

Bedankt voor de tip ... nu dus op zoek naar'n creatieveling ipv naar een spaarvarken. De zoektoch naar'n groot spaarvarken is idd onbegonnen werk :(

Grtz,
Wendy

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik22-3-2010 15:49:06

ik ben ook op zoek naar zo'n spaarvarken en vindt het niet, zal dan ook maar zorgen dat ik het kan maken zeker. zal wat hulp vragen aan mijn kindjes, haha

lesley

Krista
10-7-2010
 Meld misbruik23-3-2010 22:55:46

dag biggetjes, euh, bruidjes...

geen idee welke grootte jullie in gedachten hadden, maar ik verkoop toevallig wel van die spaarvarkens in mijn winkeltje ... Ze zijn zo ongeveer 25 cm groot, denk ik...
Lijkt jullie dat iets?

Krista

Jessica
5-11-2010
 Meld misbruik21-4-2010 1:11:43

Hoi,

Mag het ook een badeend zijn? Ze verkopen deze ook in het wit met rode hartjes en zo, ik heb ze gezien in de Xenos in Nederland. Echt een fantastische winkel voor deco en hebbedingetjes! De badeend kost 14,95 geloof ik en is toch wel zo'n 35 cm groot. Alleen nog een gleufje maken...Maar natuurlijk iets heel anders dan een spaarvarken....een spaareend!

Groetjes,
Jessica

lins

Meld misbruik10-6-2010 22:42:13

Dag Krista,

Heb je soms een foto van zo een varkentje? Lijkt me wel leuk...

linskieke@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...