Terug naar overzicht
Hey Wendy! Ook wij zijn al enige tijd op zoek naar zo'n spaarvarken, zonder veel succes jammer genoeg. Spaarvarkens genoeg, maar niet eentje dat groot genoeg is om enveloppes in te verzamelen. Mijn zus was op de hoogte van onze zoektocht en heeft nu voorgesteld om er één te maken in papier-maché. Ze is de creativeling van de familie wel te verstaan ;-) En ze heeft al eens eerder iets gelijkaardigs gedaan ook, een piñata voor een kinderfeestje ook in de vorm van een zwijntje ('t feestje ging toen door op de kinderboerderij, vandaar) Misschien hebben jullie ook zo'n creatieve geest in de familie en/of vriendenkring? Of zijn jullie zelf een beetje handig om zoiets te maken? Succes nog met de verdere voorbereidingen! Mvg Natalie
Nathalie, Bedankt voor de tip ... nu dus op zoek naar'n creatieveling ipv naar een spaarvarken. De zoektoch naar'n groot spaarvarken is idd onbegonnen werk :( Grtz, Wendy
ik ben ook op zoek naar zo'n spaarvarken en vindt het niet, zal dan ook maar zorgen dat ik het kan maken zeker. zal wat hulp vragen aan mijn kindjes, haha lesley
dag biggetjes, euh, bruidjes... geen idee welke grootte jullie in gedachten hadden, maar ik verkoop toevallig wel van die spaarvarkens in mijn winkeltje ... Ze zijn zo ongeveer 25 cm groot, denk ik... Lijkt jullie dat iets? Krista
Hoi, Mag het ook een badeend zijn? Ze verkopen deze ook in het wit met rode hartjes en zo, ik heb ze gezien in de Xenos in Nederland. Echt een fantastische winkel voor deco en hebbedingetjes! De badeend kost 14,95 geloof ik en is toch wel zo'n 35 cm groot. Alleen nog een gleufje maken...Maar natuurlijk iets heel anders dan een spaarvarken....een spaareend! Groetjes, Jessica
Dag Krista, Heb je soms een foto van zo een varkentje? Lijkt me wel leuk... linskieke@hotmail.com