Nu Online
Momenteel zijn er 538 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GRRRRRRRRRRr Schoonmoeders....

22-3-2010 15:25:34
Mijn schoonmoeder to be heeft het de laatste tijd blijkbaar moeilijk met zich aan de afspraken te houden.... Ik ben als bruid in het lang met handschoentjes. De vrouwen in de suite gingen allemaal voor een niet echt suitekleed maar voor iets gepast voor de gelegenheid dat ze achteraf ook konden dragen.... Als puntje bij paaltje komt is m'n schoonmoeder nu plotseling ook in het lang met handschoenen... Ook ons avondfeest (eigenlijk meer een namiddagfeest) zou ze bijzonder graag naar haar hand zetten. Wij zijn geen dansers maar houden van lekker eten... Dus we hebben een bijzonder uitgebreid walking dinner dat om 24h00 afloopt... Heeft m'n schoonmoeder tegen de familie gezegd dat ze er wel voor zal zorgen dat ze toch kunnen dansen... Tussen de gerechtjes door of met hun bord in hun handen???? Ze doet maar, er is geen dansvloer voorzien.

Ik vind het allemaal jammer, zeker voor mijn mama en mijn zus die zich wel aan de afspraken houden.

Voila, het is eens gezegd, weeral een beetje opgelucht se.

Groetjes
Sabine

Sabine
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 440

nik
1-7-2011
 Meld misbruik22-3-2010 16:02:39

schoonmoeders....
sterkte alvast en ik zou zeker op mijn strepen blijven staan dat probeer ik ook altijd
het is jou (jullie) feest niet het hare

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik22-3-2010 17:41:58

Hey

Hier ook zo zunne die schoonmoeder. Maar ik heb voet bij stuk gehouden en mevrouw heeft moeten zwichten voor mij. Ik vind, het is ons feest dus wij doen wat wij willen.Misschien dit eens op een beleefde manier proberen aan te brengen aan je schoonmoeder of je toekomstig ventje eens met haar laten praten. Bij ons heeft het in ieder geval geholpen

Succes
Enneuh we zijn er om te luisteren é dus als er ietske dwarszit gewoon neerpennen

frida
6-2-2010
 Meld misbruik22-3-2010 17:54:43

he, Ik versta u hoor maar aan de ander kant wees blij dat ze er nog is. Mijn man heeft zijn en ik de mijne echt gemist op onze trouw.
Dat is natuurlijk de andere kant he.

Groetjes

Joska
23-7-2010
 Meld misbruik22-3-2010 18:23:58

Jah schoonmoeders,
Ze zijn er nu eenmaal..
Ik heb een lieve, schattige maar toch een serieuze babbelette... :-) .

ze kan 5 uur praten over een deur, balpen, auto, enzo nog veeeeeel meer..... (bewijze van spreken natuurlijk)
Maar mss moet jij/ jullie eens goed met haar praten, "eerlijkheid duurt het langst" mss bedoeld ze het wel goed, maar beseft ze het niet eens.

Of zoek een alternatief; jullie kunnen mss geen zin hebben in dansen omdat je het bv: niet graag doet/ niet kunt/ of door iets anders..
Dat je gasten dat mss niet willen doen. Zoiets kan ook leuk worden, zowel voor je gasten als voor jullie zelf.
Ik wil zeker niet moeien of zo hè, Ik bedoel het zeker goed. Want soms kunnen dingen die men neerschrijft anders overkomen dan men eigenlijk bedoeld.
Maar een ding niet vergeten, Het is JULLIE trouw, niet de onze, niet die van de familie/ vrienden ... Dus je doet op je eigen trouwfeest nog altijd wat je zelf wenst..

Alvast een schitterend feest en veel plezier op jullie huwelijk

Groetjes Joska

Joska
23-7-2010
 Meld misbruik22-3-2010 18:24:00

Jah schoonmoeders,
Ze zijn er nu eenmaal..

ze kan 5 uur praten over een deur, balpen, auto, enzo nog veeeeeel meer..... (bewijze van spreken natuurlijk)
Maar mss moet jij/ jullie eens goed met haar praten, "eerlijkheid duurt het langst" mss bedoeld ze het wel goed, maar beseft ze het niet eens.

Of zoek een alternatief; jullie kunnen mss geen zin hebben in dansen omdat je het bv: niet graag doet/ niet kunt/ of door iets anders..
Dat je gasten dat mss niet willen doen. Zoiets kan ook leuk worden, zowel voor je gasten als voor jullie zelf.
Ik wil zeker niet moeien of zo hè, Ik bedoel het zeker goed. Want soms kunnen dingen die men neerschrijft anders overkomen dan men eigenlijk bedoeld.
Maar een ding niet vergeten, Het is JULLIE trouw, niet de onze, niet die van de familie/ vrienden ... Dus je doet op je eigen trouwfeest nog altijd wat je zelf wenst..

Groetjes Joska

Joska
23-7-2010
 Meld misbruik22-3-2010 18:24:03

Jah schoonmoeders,
Ze zijn er nu eenmaal..

Groetjes Joska

Kelly
11-7-2011
 Meld misbruik22-3-2010 18:51:57

schoonmoeders, daar kan ik van meespreken. Mijn toekomstige schoonouders hebben voor ieder kind een budget voorzien, 2500 eur. Daar kom je al niet ver mee. Ik kan wel begrijpen dat ze niet zo een groot budget hebben omdat mijn verloofde nog 3 zussen heeft en ik ben enig kind. Mijn ouders hebben voor mij aan huwelijksparen gedaan en dat bedrag komt overeen met mijn schoonouders hun budget. Nu leggen mijn ouders nog 2500 eur bij, omdat voorhuwelijksparen als cadeau wordt gezien.

Het erge vanal is dat ik maar een kleine familie heb. Van de 180 genodigden een 50-tal. Maar mijn schoonouders vinden dat we toch nog hun vriendenkring moeten uitnodigen.

grr

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik22-3-2010 20:22:05

hmm, als je schoonmoeder zo n kleren aan wil doen en alle anderen doen geen suitekledij aan, zal er alleen maar op haar neergekeken worden omdat zij zich niet aanpast hoor...!
Ik zou je me ook niet teveel aantrekken van haar uitspraak over dat dansen, t is jullie feest en de mensen komen voor jullie. Als jullie niet graag dansen zullen ze dat ook echt wel respecteren op dat moment!

kop op, t gaat leuk worden! jullie grote dag!

xxx

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik23-3-2010 3:26:18

awel... ben blij dat ik daar allemaal geen last van heb, mijn schoonmoeder is blij voor ons dat we trouwen, maar aangezien we alles zelf bekostigen gaat er ook geen gemoei bij te paard, zowel bij mijn schoonfamilie niet als bij men eigen familie. Ik doe gewoon zelf men ding en vraag met tijd een de mening van men eigen moeder... en ik heb zo de indruk dat al de rest zich graag laat verrassen ... Ik wens je allesins wel veel succes xxx

R.

Meld misbruik23-3-2010 13:15:33

Ik zou er mij niet direct zorgen over maken, daar je nog jàààren met haar zult moeten omgaan...
grtz www.discovideo.be

annelies
12-12-2009
 Meld misbruik2-4-2010 0:22:42

Wij hebben al een tijdje geen contact meer met mijn schoonmoeder. Dit is langs de ene kant een goede zaak, maar langs de andere kant ook iets minder. Wij trouwen binnen 2 maand en in die tijd zal het niet meer goed komen. Ik vrees enkel dat dit voor mijn toekomstig ventje een domper op de feestvreugde zal zijn als ze niet aanwezig zijn. Maar langs de andere kant zijn we dan zeker dat er weer geen ruzie komt met zowel ons als ook mijn kant van de familie. Sommige mensen kunnen niet overeen komen met anderen. Wij kiezen dus voor de zekerheid van rust en kalmte op ons huwelijk door ze niet uit te nodigen. Dit is enkel een spijtige zaak voor mijn toekomstige man

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...