TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
liesbeth
7-5-2010
|
22-3-2010 20:14:28
Hoi,
keuze genoeg, Winkels in hasselt: Anuna, en nog een paar
E&R in beverlo.
heusden- zolder: de turkse winkels zoals Sposa, Aselin, in beringen is er ook best mode ( had mijn vriendin haar kleedje gekocht, was prachtig)
Mijn kleedje komt van Lieben in genk boven de shopping 2.
er zijn er nog een heel deel hoor....
Succes met je zoektocht xxxxxxxx liesbeth
|
|
Benedikte
28-8-2010
|
22-3-2010 21:16:39
Mijn komt van Anuna in Hasselt. Zeer goede service!! Groetjes,
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
22-3-2010 21:49:54
Een vriendin van me kocht haar kleed bij Issa Moda in Hasselt. Ze verkopen daar alle grote merken. Groetjes
|
|
Caroline
|
22-3-2010 23:44:48
Dag Natacha,
Ik kan je maar 1 goede raad geven, blijf weg van boetiek Lief in Loksbergen. Wat mijn vriendin en blijkbaar ook nog veel andere bruidjes (zie forum enkele dagen geleden, als je boetiek Lief ingeeft als zoekterm kom je erop uit) meemaken daar...dat geloof je gewoon niet... In het begin erg vriendelijk, totdat je het kleed gekocht hebt,.... totaal geen service, onbeschoft aan de telefoon, .... Ze verdient het niet om nog 1 bruidje te mogen kleden.
groetjes Caroline
|
|
An
26-3-2010
|
23-3-2010 6:28:52
Linx in hasselt; daar zijn ze ook heel vriendelijk en behulpzaam!!
|
|
Katrien
19-6-2009
|
23-3-2010 9:37:09
Hallo
Ik had mijn kleed van Pronovias bij Le Chapeau in Bree gehaald! Ben supertevreden over hun service! Heb me er altijd heel goed gevoeld, geen enkel probleem gehad. Dus zeker een aanrader!
www.lechapeau.be
Groetjes
Katrien
277 dagen getrouwd!
|
|
Ine
31-7-2010
|
23-3-2010 12:48:48
E&R in beverlo
|
|
Hannelore
4-9-2010
|
23-3-2010 12:54:16
Ik heb het mijne gehaald bij Anuna, ben er ook erg tevreden van!
|
|
Jessie
15-5-2010
|
23-3-2010 15:47:19
Hallo, als je dicht bij Maastricht woont, is Bruidshuis Pereboom zeker een aanrader! Je voelt je er direct op je gemak!
|
|
annelies
12-9-2009
|
24-3-2010 17:54:37
Hey,
Het mijne komt van Maxim's Couture in Aarschot, dit is wel niet Limburg maar wel vlakbij en super service, ook na de aankoop.
|
|
anatool
|
25-3-2010 12:32:23
Ik heb mijn trouwjurk niet gekocht bij Issa Moda ... ze probeerden mij er onder druk te zetten om snel te bestellen want anders lukt het niet meer (terwijl er nog 9 maanden tot de trouwdag waren). Ik heb er verschillende kleedjes gepast en telkens werd de jurk de hemel in geprezen (of ik er nu mee stond of niet!). 1 jurk was echt leuk ... tot ik vernam dat dit het trouwkleedje was van een andere bruid. Je leest het goed. Dit kleedje was gekocht, betaald en volledig aangepast (2 pasbeurten ...) op maat van een andere bruid. Van een trouwjurk een paskleed maken ... Op dat ogenblik wist ik het: hier zou ik nooit een trouwjurk kopen.
A.
|
|
Corinna
12-6-2010
|
30-3-2010 2:00:08
Hey, Ik heb mijn trouwjurk gekocht via een webwinkel voor 100 euro! Ze organiseren tevens 1x per maand een pasdag in Rekem (limburg) Je moet maar eens een kijkje nemen! hele mooie trouwjurken.
http://www.bellamoda.be/
|
|
Nicole
8-9-2010
|
12-7-2010 17:35:31
Ik heb mijn trouwjurk ook besteld bij bellamoda, heb mijn kledingmaat 38 vergeleken met de maten op hun site en toen maat 40 besteld omdat dit overeen kwam met de afmetingen van mijn lichaam. Jurk kwam maar was ander model dan op de site vermeld stond, vond ik niet zo een probleem maar was ook te klein. Heb de jurk teruggestuurd om te ruilen maar hoor of zie niets meer van bellamoda. Zijn niet te bereiken alleen per mail maar reageren nergens op, weet ook niet of ze hun jurk terug hebben en of ik een maat groter krijg want ze reageren op geen enkele mail. Dus ik raad ook bellamoda niet aan omdat ik nu opnieuw op zoek moet naar een andere jurk en mijn geld dus ook kwijt ben dan kunnen ze wel goedkoop zijn maar zo is het duurkoop.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|