Terug naar overzicht
hey, ikzelf ben helemaal niet uit die streek dus kan je niet helpen... Vraag dit om te beginnen aan je eigen bakker, misschien hebben zij ook wel die service om aan huis te leveren. Anders eens luisteren bij bakkers in de buurt Wanneer ze niet thuis leveren kan je nog altijd een ontbijtje bij hen bestellen en vragen aan een goede vriend(in) om deze bij jullie af te zetten. Groetjes ellen
Bij ons in de buurt zijn er redelijk wat bakkers die dit doen, maar ik zou het zelf doen, tenzij je 's morgens niet meer genoeg tijd hebt.Groetjes
Ik weet alleszins twee plaatsen waar je dit kan bestellen en ze leveren ook aan huis: - bakkerij Lagast in Sint-Andries (Jan Breydellaan) - Camille in Oostkamp http://www.camilleontbijt.be/ontbijten.htm Bij deze laatste had mijn verloofde een mand besteld als verrassing en tijdens het ontbijt op bed heeft hij me ten huwelijk gevraagd . Heb er dus goede herinneringen aan over gehouden!
Is er geen 'koffiekoekje' bij jullie in de buurt? Die doen dat ook.
Hallo! Ik zat met hetzelfde idee... maar dan voor in De Panne. Helaas is er bij mij nog niets uit de bus gevallen, hopelijk meer succes bij jou! Groetjes
Uit ervaring weet ik dat je de dag zelf 's morgens niet veel door je keel krijgt... Bij mij was dat één yoghurtje en dan moest ik al slikken! Ik zou het dan eerder doen voor de dag erna... En inderdaad, eens navragen bij je bakker! Wij hadden van 2 dansgasten een ontbijtmand gekregen voor 's anderendaags met aardbeien, schuimwijn, zalm, toastjes, confituur, choco, honing,...
@ dorien: in de panne doet de crunch (dicht bij st pieterskerk dit) je moet hen maar eens googelen. Prijslijsten staan op hun site. ik trouw 5 februari 2011 en ben van plan dit ook te doen voor mij, mama en zus (getuige)