Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ontbijt!

22-3-2010 19:35:04
Hey,
Ik heb mss een raar vraagje voor jullie.
Op de ochtend van mijn trouw zou ik graag een ontbijt aan huis laten komen.
Mijn vader en broer zijn dan al aanwezig in huis en zou graag een moment samen hebben met hun.
Ik zou hen willen trakteren op een ontbijt aan huis bij mij thuis.

Wie kan me helpen?
Voor een ontbijtservice aan huis,regio brugge.

Mercikes

xxxxx

katrien
1-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 447

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik22-3-2010 19:44:53

hey,

ikzelf ben helemaal niet uit die streek dus kan je niet helpen...

Vraag dit om te beginnen aan je eigen bakker, misschien hebben zij ook wel die service om aan huis te leveren.
Anders eens luisteren bij bakkers in de buurt
Wanneer ze niet thuis leveren kan je nog altijd een ontbijtje bij hen bestellen en vragen aan een goede vriend(in) om deze bij jullie af te zetten.

Groetjes ellen

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik22-3-2010 21:20:34

Bij ons in de buurt zijn er redelijk wat bakkers die dit doen, maar ik zou het zelf doen, tenzij je 's morgens niet meer genoeg tijd hebt.
Groetjes

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik22-3-2010 21:49:50

Ik weet alleszins twee plaatsen waar je dit kan bestellen en ze leveren ook aan huis:

- bakkerij Lagast in Sint-Andries (Jan Breydellaan)
- Camille in Oostkamp http://www.camilleontbijt.be/ontbijten.htm

Bij deze laatste had mijn verloofde een mand besteld als verrassing en tijdens het ontbijt op bed heeft hij me ten huwelijk gevraagd . Heb er dus goede herinneringen aan over gehouden!

Claudia
18-9-2010
 Meld misbruik23-3-2010 8:57:35

Is er geen 'koffiekoekje' bij jullie in de buurt? Die doen dat ook.

Dorien
1-4-2010
 Meld misbruik23-3-2010 11:54:45

Hallo!

Ik zat met hetzelfde idee... maar dan voor in De Panne. Helaas is er bij mij nog niets uit de bus gevallen, hopelijk meer succes bij jou!

Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-3-2010 14:00:27

Uit ervaring weet ik dat je de dag zelf 's morgens niet veel door je keel krijgt... Bij mij was dat één yoghurtje en dan moest ik al slikken!
Ik zou het dan eerder doen voor de dag erna...
En inderdaad, eens navragen bij je bakker!

Wij hadden van 2 dansgasten een ontbijtmand gekregen voor 's anderendaags met aardbeien, schuimwijn, zalm, toastjes, confituur, choco, honing,...

koen
5-2-2011
 Meld misbruik7-10-2010 17:56:44

@ dorien: in de panne doet de crunch (dicht bij st pieterskerk dit) je moet hen maar eens googelen. Prijslijsten staan op hun site.
ik trouw 5 februari 2011 en ben van plan dit ook te doen voor mij, mama en zus (getuige)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...