Terug naar overzicht
Fede di Oro is misschien verder, maar wij zijn heel blij dat we naar daar zijn gegaan! Prijs-kwaliteit is top!
wij zijn van bornem en zijn ook naar fede di oro geweest, was wel een dik uur rijden maar zeker de moeite. lesley
hey meiden, bedankt voor de snelle reacties.. Ja Fede di oro spreekt mij ook aan, kzou er héél graag is naartoe gaan. Kzal er dan is een afspraak maken want ik heb een eigen zaak dus ik kan er onmogelijk gaan tijdens de openingsuren. grts Leslie
-Wim meeussen of Gerda De Vrij, allebei in de wijngaardstraat in A'pen-Ines b. in Lier Hebben allemaal website, dus je moet maar eens kijken groetjes
Wij hebben onze trouwringen bij Wim Meeussen besteld, half april zullen ze klaar zijn!!
ons ringen komen ook van FDO en ze zijn super mooi :) xx
Wij lieten de onze maken door anneleen Eyckmans, zo zijn er geen twee dezelfde,heel origineel, maar je moet het graag zien.Zij zit in aarschot.
Wij zijn ook naar FDO geweest en de service daar is echt super. Ze zijn er echt heel vriendelijk, geven alle advies dat nodig is en vooral... je hebt er een zee van keuze. Ik kan alvast niet wachten om onze ringen te gaan halen. Dat zal echter pas iets zijn voor eind juli, begin augustus. Het is echt dat uurtje rijden waard!
Hallo, Onze ringen komen van Wim Meeussen, we zijn 18/04 1 j getrouwd en ik vind ze nog altijd prachtig!!! Grts Marieke
Hallo Mss kan je ook rechtstreeks bij een goudsmid gaan kijken? Zij hebben ook heel wat voorbeelden liggen en kunnen ook iets helemaal naar jullie goesting samenstellen. Nog veel succes ermee! Groetjes Katrien 277 dagen getrouwd!
Wij gaan ons ringen laten maken bij ontwerpster Tine Vindevogel (uit Zwevegem). Op die manier konden we iets vinden waar we écht achter staan.
Hey Wim meeuwssen: prachtige ringen en zeer goede service en al bij al viel de prijs ook mee
Hey Wij zijn ook van Willebroek en hebben onze ringen bij Dirk Bulteel in Sint Niklaas gekocht. Veel succes!
Bekijk de website van Xen even... Mooie en eenvoudige modellen. Wij hebben onze ringen gekocht in een winkel in Gent. www.xen.de
Hey, Ben ook van Willebroek en wij gaan naar Janneke Maes. Hun aanbod is niet wauw maar je kijkt welk merk je wel ligt. Zij zorgen er dan voor dat ze hun aanbod uitbreiden door hun andere winkels aan te spreken en die collecties even tot bij hen te laten komen. Zo heb je een ruimere keuze. Onze ringen zullen van amici komen omdat we ons budget wat in het oog moeten houden. We kiezen deze zomer pas (met dikke zomervignertjes) omdat je die stalen versies niet kan laten vergroten/verkleinen. x Kitty
Hallokes.... Wij waren gisteren eens tot bij jan Maes geweest maar de winkel was uitzonderlijk gesloten. Misschien door de carnaval van afgelopen zondag. Kheb ondertussen een afspraak gemaakt bij FDO. Volgende week mogen we gaan, ik kijk er alleszins naar uit en eventueel gaan we bij jan Maes ook nog maar eens langs. Grts aan iedereen! Les
Hey, wij zijn bij Perles d'amour geweest...dit is een man die vroeger een juwelierszaak had in Antwerpen, maar nu enkel nog trouwringen verkoopt. Hij doet dit bij zijn thuis en heeft meer dan 900 modelletjes. Er zit dus zeker voor iedereen wel iets tussen. Ongeveer 3uur ringen keuren, passen, kiezen! Bij ons was het een echt meevaller! hij woont in Halle-Zoersel dus ongeveer een half uurtje van bij jullie denk ik.
Wij laten onze ringen ontwerpen bij Lutgart Weymiens uit Puurs, dan heb je een unieke ring die je nergens anders vindt. En is trouwens ook goedkoper dan bij een juwelier.En is dus ook dichtbij.
Hoi, Wij laten onze ringen maken bij goudsmid Daan De Decker uit Bornem. Zo heb je unieke ringen en zijn ze helemaal je zin.