TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nele
4-9-2004
|
11-3-2004 16:42:53
Wanneer trouwen jullie? Wij pas 4 septembezr, maar weten ook nog absoluut niet welk liedje we gaan nemen. Der zijn wel een paar liedjes da we alletwee mooi vinden, maar we hebben niet echt een liedje van ons twee. Ik denk zelf dat ik aan de DJ een stuk of 4 liedjes ga doorgeven die he misschien zouden kunnen worden, en dat we dan maar een week op voorhand of zo zullen beslissen. Alles hangt een beetje af van we op dat moment graag horen. Er zijn zoveel mooie liedjes...
|
|
elke
30-12-1899
|
11-3-2004 21:03:39
Wij trouwen ook op 4 september en hebben gekozen voor Nick Cave - "Into my arms" voor onze openingsdans. Een tip: als je een liedje gekozen hebt probeer er dan eerst eens op te dansen, want soms valt dat tegen. Groetjes, Elke
|
|
katrien
|
12-3-2004 9:01:24
Hallo,
Wij hebben voor het liedje: turn your lights down low van Bob Marley gekozen. We vinden dat allebei een keimooi liedje....Het is niet echt een typisch liedje, maar het heeft zo'n feel good - gehalte....We wisten het onmiddellijk dat het "dat" ging worden.
Katrien
|
|
Letitia
|
12-3-2004 11:15:03
Ik twijfel nog tussen twee : How do i live without you van Leann Rymes of You're where I belong van Trisha Yearwood. Dezelfde stijl maar we horen dat graag... heel emotioneel vind ik!
|
|
Sarah
27-9-2003
|
12-3-2004 13:31:13
wij hadden 'almost unreal' van Roxette als openingsdans! Was zeer geslaagd! Ook niet TE traag, Groetjes Sarah
|
|
els
30-7-2005
|
12-3-2004 13:32:16
Ons liedje is eigenlijk Kiss me van Six pence... maar ja dat is niet echt dansbaar... vandaar dat we dat houden voor in de mis. Vermits mijn verloofde en ik reeds 4 jaar dansles volgen wilden we ook eens iets speciaal doen... Waarschijnlijk wordt het de mambo van in dirty dancing: "I' ve had the time of my life". Maar vermits wij pas volgend jaar trouwen kan dat ook nog veranderen.
|
|
catherine
25-9-2004
|
13-3-2004 19:41:22
ik vind parce aue c'est toi van axelle red prachtig groetjes
|
|
Katrien
|
16-3-2004 12:40:07
Hallo Marjolein,
Wij trouwen op 21.05.2005 en wij hebben gekozen voor 'never tear us apart' van INXS.. We hebben getwijfeld tss. 'Can you feel the love tonight' van Elton John maar we vonden dat van INXS toch eens iets anders..
Veel succes !
|
|
katrien
31-7-2004
|
17-3-2004 15:47:30
I want you van elvis costello, of ti amo van umberto tozzi
|
|
Theo
|
27-4-2004 21:04:18
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders: www.videomanie.be
|
|
emelie
27-8-2004
|
15-8-2004 14:43:51
wij gebruiken het liedje van phill collins, inn the air tonight.
|
|
Bianca
20-5-2005
|
19-1-2005 15:32:21
Hoi Marjolein, WIj hebben nog 121 dagen voor de boeg maar waren al direkt tevreden over onze openingsdans. Wij zijn al 5 jaar getrouwd voor de wet en nu dus voor de kerk maar in die 5 jaar hebben wij een al heel veel meegemaakt en daarom gaan wij nu een nieuwe start nemen en daarom is het liedje "vlinder"van Marco Borsato z'on toepasselijk liedje voor ons. Nog heel veel succes met je zoek tocht groetjes bianca
|
|
margriet
30-7-2005
|
11-2-2005 23:43:34
Wat belangrijk is, de tekst MOET toepasselijk zijn!!!!Dus "My heart will gor on" "Of I will always love you"... HALLO? Bij het één gaat het over de dood en het ander over weggaan! Wij nemen "Parce que c'est toi" van axelle red omdat wel door diepe dallen zijn gegaan en uiteindelijk niet opgegeven hebben... nog een aanrader: "The power of love" van Franky goes to Hollywood, om kippenvel van te krijgen!!! Mijn vriendin nam "From this moment" van shania Twain, ook erg mooi of "the best is yet to come" van Novastar, niet echt echt traag maar prachtige tekst! Veel succes met het zoeken!
|
|
liesje
15-7-2005
|
16-3-2005 15:18:16
wij hebben gekozen voor heaven van bryan adams.Mijn getuige en tevens mijn beste vriend is zanger (paco garcia) dus hij zal dat voor zijn rekening nemen.Dus onze openingsdans zal live gezongen worden.
|
|
marijke
|
11-4-2005 3:15:00
Als je een liedje zoekt met toepasselijke tekst moet je eens zoeken naar Worship van Clouseau. Een heel onbekend liedje omdat dit nog uit hun vroegere jaren komt, van hun Engelse CD. Maar dan heb je ineens ook een origineel nummer natuurlijk!
|
|
joyce
17-7-2020
|
11-3-2010 15:54:26
wie gaan voor iemand zoals jij van barbara dex super mooi liedje en komt ook terug in onze viering
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|