Terug naar overzicht
ik maak ook gebruik van cups die langs de binnenkant op je borst kunnen gekleefd worden. Ik heb ze gekocht bij Pierre Yves in Aalst, maar je vindt ze ook in Le Chapeau in Antwerpen. Ik opteer specifiek om te kleven en niet in te naaien omdat mijn kleedje te fijn van stof is.
bestaan die kleef-cups ook in grote maten? Ik heb cupmaat E, en de plakBH's die ze bijvoorbeeld bij Hunkemoller verkopen gaan maar tot cup D... Mijn vriendin heeft cup F of FF, dus bij haar is dat al helemaal geen optie... Ons kleed geeft al wel veel stevigheid, maar ik zou me toch geruster voelen met wat extra ondersteuning :)
Ik moet ook 'cups' kopen voor onder mijn kleed. Hierbij had ik een (beetje genante ) vraag: bestaan er ook zo van die zelfklevende cups/cups die in het kleed genaaid worden die de boezem optisch wat 'vergroten'?
Hallo, Ik heb in een lingerie winkel gewerkt en dat is inderdaad dikwijls het probleem. Bij ons in de winkel had je van die cups om te kleven. En deze hielden daadwerkelijk de hele dag. Nu of de kwaliteit bij Hunkemüller en Veritas hetzelfde is weet ik niet. Wat ook nogal eens gedaan werd is een bh zonder bandjes laten innaaien. Een vriendin van mij heeft dat laten doen en was daar heel tevreden over. Ikzelf heb ook dat probleem, heb een bustier kleed en ze zeiden me in de winkel dat ik geen bh zou moeten dragen, het kleed zelf zou genoeg steunen. Nu bij de eerste pasbeurt weet ik hopelijk meer. Heel veel succes iedereen. Groetjes Annelies
ik mijn kleed zit buste ingewerkt heb geen bh nog extra cups nodig , zeiden ze me met zekerheid, heb geen kleine cup van mezelf en lijk nog een vollere cup te hebben ondanks ik geen bh zal dragen
Ik ga ook geen BH dragen, hij zou vanachter boven mijn bustier uit komen. Ik draag ook geen cups of plakkers. Heb maar een Bcupke dus die blijven zo wel op hun plaats zitten en in de bustier zit wel een beetje steun in dus...
Geven die kleef-BH's niet af? En 't zijn dan ook soort van extra silliconen, dus kunnen je maatje meer geven, toch? Met 'n mini-B geen overbodige luxe. Alleen... 't voorspelt warme zomer te worden, als je dan nog zweet... komen die kleef-BH's er dan ni af? M'n kleed ondersteunt 't zogezegd, maar toch... :s Niks zo genant als dan door mand vallen met valse vollere buste. :D