TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Edel
7-8-2010
|
23-3-2010 20:32:50
Hey, Op je vraag kan ik niet antwoorden maar wij trouwen ook die dag!!! Waar trouwen jullie? Groetjes!
|
|
kristel
20-10-2010
|
23-3-2010 21:25:42
vrienden van ons hebben the black men gehad mega coole groep met prachtige live muziek en zagn in de huwelijksmis ze zijn van sleidinge je kan hen op facebook vinden en er staat een email voor te contacteren of boeken
|
|
deborah
7-8-2010
|
24-3-2010 8:53:22
beste Edel,
Wij trouwen in Mechelen in de OLV kerk. Mijn verloofde woonde al jaren in Mechelen, maar voor mij is het volledig nieuw.... Wel een hele mooie kerk!
Ik heb de indruk dat ik een beetje te laat beginnen zoeken ben naar een aantal dingen: muziek voor in de kerk, een fotograaf, misschien iemand die komt filmen... Iedereen is al geboekt die dag!
Onze feestzaal lag snel vast, dat word de Waerboom in Groot-Bijgaarden. Mijn trouwkleed heb ik gelukkig ook al gekozen...
Waar trouwen jullie?
Groetjes
|
|
deborah
7-8-2010
|
24-3-2010 8:56:25
Bedankt voor de reactie, Kristel!
Ik kijk vanavond zeker eens op face book.
Groeten,
Bo
|
|
Eva
10-7-2010
|
24-3-2010 12:58:58
bij ons zingt mijn verloofde zijn zus, ze zingt in een bandje en heeft al op een aantal vieringen gezongen, en kan echt heel mooi zingen, en zal begeleid worden door een gitarist
omdat we er echt een persoonlijke viering van willen maken hebben we voor haar gekozen, daarnaast zal mijn vader haar begeleiden op 1 liedje, mijn neef zal een dtukje viool spelen en mijn broer zijn vriendin is nog aan het overwegen om ook een liedje te zingen (als ze niet teveel stress heeft)
tis natuurlijk handig met een muzikale familie
als je haar eens wil spreken hierover, haar eens wilt horen zingen, dan mag je mij altijd een berichtje sturen
groetjes
|
|
evy
1-3-2009
|
24-3-2010 13:43:32
Wij hadden Duas.
www.duas.be
Groetjes Evy
|
|
Edel
7-8-2010
|
24-3-2010 17:33:49
Hey, Wij trouwen in Antwerpen voor de wet en de kerk en ons feest is in Kalmthout!
Onze fotograaf is van www.posi-tief.com . Ze zijn met drie: mss is één van hen nog vrij? Ze zijn heel goed (hebben ook de trouw van mijn stiefzus verzorgd en was een mooi resultaat).
Waar heb jij je trouwkleed gevonden? Groetjes, Edel
|
|
Edel
7-8-2010
|
24-3-2010 17:33:50
Hey, Wij trouwen in Antwerpen voor de wet en de kerk en ons feest is in Kalmthout!
Onze fotograaf is van www.posi-tief.com . Ze zijn met drie: mss is één van hen nog vrij? Ze zijn heel goed (hebben ook de trouw van mijn stiefzus verzorgd en was een mooi resultaat).
Waar heb jij je trouwkleed gevonden? Groetjes, Edel
|
|
Tine
28-8-2010
|
24-3-2010 19:03:43
|
|
deborah
7-8-2010
|
24-3-2010 21:02:01
Hey Edel,
Ik heb ondertussen nog een fotograaf gevonden die vrij is, maar is wel heel duur allemaal...
Naar positief heb ik ook gemaild, maar die hebben nog niet geantwoord.
Mijn trouwkleed had ik meteen gevonden, maar ik heb wel eerst een aantal websites afgeschuimd dus ik wist wel goed wat ik wou. Heb één van Pronovias gekocht, bij Moderna in Schepdaal.
De collecties van Pronovias, La Sposa, San Patrick vond ik heel mooi.
Heb jij al een trouwkleed gevonden?
Groeten
|
|
Gwen
14-5-2010
|
|
|
Ilse
|
25-3-2010 8:08:09
Dag Bo,
Ik weet niet in welke stijl je zoekt maar misschien kan YUNE jullie bekoren ? Meer info op www.yune.be ! (Ook enkel gitaar en zang mogelijk trouwens)
Groetjes,
Ilse
|
|
sanderijn
|
25-3-2010 8:51:58
Beste Bo,
contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com voor meer info.
Ik kan je zeker een stapje verder helpen!
Mvg,
Sanderijn
|
|
Jules
|
26-3-2010 23:34:19
http://www.myspace.com/kerkmuzikanten
Beste Bo,
Al gehoord van de "kerkmuzikanten" ?
Op bovenstaande link zie je een lijst met plaats en data van hun optredens. En zie ... 7 augustus is nog vrij. Eens gaan luisteren eerst ?
Groetjes en veel succes !
Jules en Gerda.
|
|
Tom
|
27-3-2010 15:11:24
Dag Deborah
Misschien is het koperkwintet Imperial Brass wel iets voor jullie? Koperblazers, al dan niet gecombineerd met een zangeres. Neem zeker eens een kijkje op www.imperialbrass.be (meer dan 60 luistervoorbeelden!)
Contacteer me gerust voor meer info of een vrijblijvende prijsofferte.
Hartelijke groeten,
Tom
Tom Vanleeuwen
tomvanleeuwen@hotmail.com
0485 / 68 12 85
|
|
Katrien
|
29-3-2010 21:53:57
|
|
lizeth
|
3-5-2010 13:04:09
Hallo Deborah,
Je kunt een kijken en luisteren op www.losttracks.be
Mvg, Lizeth
|
|
maarten
|
8-5-2010 18:12:06
fiogf49gjkf0d Beste, zeker ook eens kijken en luisteren naar www.muziekmoscow.be
Wij stonden o.a. op de huwelijksbeurs van Genk en Diest en kregen zeer enthousiaste reacties,
Mvg,
Maarten
|
|
Peter
|
7-6-2010 23:37:51
Hallo,
surf eens naar www.chelsy.be : Chelsy is topkwaliteit voor zowel mis als receptie of openingsdans
Succes
Peter
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|