TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joke
3-4-2010
|
23-3-2010 14:48:47
Dag Tina,
Mijn dagje
nadert nog sneller…op 3 april is het dan zover. Ik ben blij dat ik nog iemand
hoor die bang is voor dat fameuze zwarte gat.
Weet je die
trouw beheerst al maanden mijn leven (of toch een groot stuk van mijn
gedachten). Ik kijk er ook al zo lang naar uit… Het is echt het evenement voor mij op alle vlakken.
Daarom ben
ik ook wat bang … die langverwachte dag gaat heel snel voorbij zijn en hoe ga
ik me nadien voelen. Ik had het al even na mijn vrijgezellenweekend. Ik moet
wel zeggen dat het daar wel snel omgeslagen is in het gevoel een hoop fijne
herinneringen bij te hebben. Ik hoop dat het me met de trouw ook zo vergaat…
En anders
zullen vinden we mekaar hier om te zeuren hoe lang en groot en breed en zwart
dat gat is.
Succes
|
|
frida
6-2-2010
|
23-3-2010 15:01:53
Dad Tina,
Tja wat moet ik zeggen je valt echter in een zwart gat.
je bent er maanden met bezig dan is die grote dag er.
Voor je het weet is hij voorbij. ( echt waar)
Voor mij moest ik ook nog wennen aan een volledige nieuwe omgving en dat valt dik tegen. Oke het is hier prachtig, landelijk maar ik mis toch wel de stad daar zitten dan ook al mijn vrienden.
Onlangs zei mijn man ; eerlijk antwoorden mocht er aan mij iets voorvallen zou je hier blijven. Ik zei direct NEEN dan ga ik terug naar Gent.
Geniet nog van je laatste dagen en zeker genieten van de dag zelf.
Zal duimen voor een strallende
Groetjes Frida
|
|
heidi
|
23-3-2010 16:42:15
ook ik viel achteraf in een zwart gat, na de trouw zijn we op huwelijksreis geweest, en eenmaal terug was het wennen aan het oude leventje, en alles deed me nog herinneren aan de trouw, de kaartjes op de kast, de grootte balllonnen dat ze in ons huis hadden gezet, onze album was er snel... het was gewoon worden.
Maar nu hebben we dat gat een beetje opgevuld, binnen 4weken beval ik van onze derde spruit, en daarmee zal ik wel mijn bezigheid hebben.
Geniet gewoon van je dag want het gaat snel voorbij...het was ook een van de mooiste dagen en het was verlopen hoe ik het wou.
heidienwouter.bruiloftsite.nl
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
23-3-2010 16:45:02
Hangt allemaal af van je ingesteldheid. Ook ik ben er nu full time mee bezig, maar meer om alles perfect te hebben zoals wij het willen, ik geef dat echt niet graag uit handen. 't Is zeker niet dat ik 't als hobby beschouw die dan na trouw zou wegvallen.
Eerlijk, ik hou veel van menne schat en wil ni liever dan met hem te trouwen en dat 't 'n geweldige dag wordt, maar ga 't voorbereiden NIET missen. Heb nu al gevoel da'k soms voor niks anders meer lief dan trouw, naast de drukte in huizenjacht en avondschool en sociaal leven.
Voor mij zal 't bevrijdend zijn om op huwelijksreis te kunnen gaan waarbij niets nog "moet". Andere projecten bieden zich bij ons vanzelf aan, waarvan huis opfrissen 't grootste project. Terug meer tijd spenderen in sociaal leven (ni da'k da nu ni onderhoud, maar toch in mindere mate) zou gewoon de max zijn. Om maar te zeggen dat 't ook ANDERS kan. :) Na trouw wil ik gewoon genieten van getrouwd leven en niet teren op voorbereidingen.
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
23-3-2010 16:46:03
*lief=leef
|
|
sandra
19-12-2010
|
23-3-2010 17:00:15
Hoi lieve aanstaande bruidjes,
Onze grote dag is reeds 3 maanden gepasseerd .
Ook ik heb even "het zwarte" gat gezien.
Ik denk dat dit niet meer dan normaal is , iets waar je lange tijd mee bezig bent geweest valt ineens weg . Sommigen zien het als een opluchting anderen dan weer niet.
Getrouwd zijn voelt voor mij niet anders aan dan voorheen , ik was / woonde reeds 14 jaar samen met mijn vriend dusja ....!! Je hebt gewoon heimwee naar die "Fantastische" dag die is geweest en die dag maak je normaal gezien , als alles goed gaat geen tweede keer mee, Het zijn dan ook niet zozeer de voorbereidingen die je mist , want deze kunnen soms wel wat stress met zich meebrengen . Ik heb in ieder geval met volle teugen genoten van mijn dag en zou het niet anders gewild hebben .
3 weken na het huwelijk ben ik terug aan het werk gegaan , terug in de dagelijkse routine terechtkomen deed mij wel goed ,had geen last meer van dat " zwarte gat" .
Enkel toen wij onze foto's en voorontwerp van ons album gingen bekijken bij de fotograaf had ik zo even iets van " Jongens toch , wat was dit een zalige dag " !Even terug wat "heimwee" maar Soit we moeten door he ! Op naar een nieuw avontuur en bij ons is dat de aankoop van een huisje Zo zie je maar dat het leven altijd welweer iets nieuws en spannends voor je in petto heeft. Nog veel succes met de voorbereidingen en geniet allen van jullie grote dag want "ja" deze gaat zo snel voorbij !
Grts Sandra
19-12- 2009
|
|
Gitta
9-4-2010
|
23-3-2010 18:10:04
Hier staan er nog 16 dagen op de teller en ik kan niet geloven hoe vlug het al gegaan is. Een jaar geleden zijn we met de voorbereidingen begonnen en het is supervlug voorbij gevlogen. Ik zit nu sinds enkele maanden zonder werk en heb me sindsdien voluit op onze trouw kunnen concentreren. Ik denk dat het zwarte gat toch wel even pijn gaat doen- vooral het idee dat iets waar je zolang naar hebt uitgekeken, al voorbij is. Maar dan is het de kwestie om nieuwe dingen te vinden om naar uit te kijken he. Nieuw werk, klussen in ons nieuwe huis, onze huwelijksreis plannen,... en dan verdwijnt het zwarte gat als sneeuw voor de zon .
|
|
Liesbeth
24-4-2010
|
23-3-2010 18:54:37
Hallo,
Hier nog 31 dagen op de teller.
Het is toch wel een heel speciale dag, je trouwdag en het is heel normaal dat je er erg naar uitziet (herkenbaar). Als bruid of bruidegom leef je daar enorm naar toe
Achteraf zal het wel even wennen zijn, denk ik, het leven zal terug zijn normale gang gaan... de dagelijkse sleur, gaan werken, maar langs de andere kant, zal je meer tijd hebben voor je andere hobby's (als getrouwde vrouw hihi).
Ik merk nu bij de reactie op de uitnodigingen, dat er toch een aantal mensen zijn, die niet zo superenthousiast zijn als onszelf, wat ook wel enigszins normaal is, ze hebben hun leven, hun bezigheden... dus ja alles is relatief hé.
Belangrijkste is dat je er van geniet! en dat het een superleuke dag wordt!
Veel succes!
Groetjes,
|
|
Carolina
1-8-2009
|
23-3-2010 19:15:09
Ja, veel heimwee vooral. Maar ja, dan blijven we hier nog maar wat rondhangen om toekomstige bruidjes te helpen?!?
groetjes, Carolina
|
|
Sofie
|
23-3-2010 19:16:13
Heyhey!
Hier nog 53 dagen op de teller en nu gaat het eindelijk wat sneller vooruit want we zijn al een eeuwigheid aan het aftellen (komen van 405) Anderzijds denk ik dat ik na de trouw wel een ander projectje zal zoeken om naar uit te kijken, if you know what I mean :-) Er komen nog veel mooie momenten in je leven hoor, wees maar gerust en geniet nog maar zo lang mogelijk van de aftelling en vooral de dag zelf!!
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
23-3-2010 19:40:13
Gho ik denk niet dat ik in een zwart gat ga vallen. Ik denk eerder dat ik het gewoon jammer ga vinden dat het gedaan is. Uiteindelijk ben je er een jaar ofzo heel veel mee bezig en op een dag is alles waar je naartoe leefde gedaan.
Maar ik ga me zeker niet vervelen. Na onze trouw gaan we op zoek naar een huisje en gaan we proberen zwanger te raken. Plus ik ga er ook v genieten om even niet iets te moeten regelen. Want hoe leuk ik het meestal vind, soms zou ik echt eens een weekje niets aan voorbereidingen willen doen...
|
|
kristel
20-10-2010
|
23-3-2010 21:24:11
hey ik ben dit jr al 10 jr getrouwd met men echtgenoot waarmee ik opnieuw trouw voor de kerk dit maal
hier niks zwart gat gehad in tegendeel, verbeterde alsmaar. veel succes
|
|
An
26-3-2010
|
24-3-2010 6:29:25
Ik heb helemaal geen bang voor een zwart gat... Ik zal eerlijk gezegd blij zijn dat de grote dag voorbij is!!! Ik ga er heel erg van genieten, maar ik heb (zoals de meeste vrouwen denk ik) zo goed als alles alleen moeten regelen voor de trouw en ik zal blij zijn dat ik achteraf terug meer tijd heb om andere dingen te doen en ons terug volledig op de verbouwing kunnen gooien, die ligt de laatste 2 weken volledig stil wegens tijdsgebrek... Maar met nog 1 dag op de teller is het bijna zover
|
|
Monika
10-4-2010
|
24-3-2010 8:51:08
daar ben ik ook bang voor. We zijn ook bezig met een ander project(je (snap je?)), maar dat vlot niet, dus inderdaad, voor ons komt er ook min of meer een zwart gat... nu weet ik altijd waarover gesproken tegen mijn schoonouders, maar dat zal dan wel gedaan zijn...
|
|
R.
|
24-3-2010 10:44:05
Hoe meer stress en geflipte controle, hoe groter het "zwart gat" zal zijn.
Laat alles gewoon op je afkomen.
grtz
[url=http://www.discovideo.be]dj trouwfeest[/url]
[url=http://www.discovideo.be]videoreportages[/url] [url=http://www.discovideo.be/faq.html]discobar[/url ]
|
|
sarah
12-6-2010
|
24-3-2010 14:49:39
Hier nog 79 dagen op de teller, en voorlopig heb ik nog geen schrik voor het zwarte gat. Pas op, ik ga het wel missen : alles regelen, dingen bijeenzoeken, dingen zelf maken,... Maar wij hebben bewust alles heel rustig gedaan met de instelling "doen we deze week niks voor de trouw, dan is het volgende week". En daar ben ik blij mee! Zo weinig mogelijk stress... ik hoop dat het zo blijft tot de dag van de trouw zelf :-) Ik kijk heel hard uit naar de trouw, en wil die dag zelf ook bewust en zo rustig mogelijk meemaken. Maar ik besef goedgenoeg dat de dag na de trouw het gewone leven opnieuw begint... ik moet de maandag erna al weer werken, ... Dat zal het zwarte gat - als het er dan toch is - hopelijk zo klein mogelijk houden!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
24-3-2010 15:00:56
Het feit dat heel wat bruidjes hier nog blijven hangen na hun huwelijksdag, zegt genoeg denk ik. Of je dat een 'zwart gat' kan noemen, is misschien iets anders. Maar je hebt echt wel iets om op terug te kijken, hé!
|
|
Ludo
10-10-2009
|
25-3-2010 16:48:28
Hey Tina,
Een zwart gat zou ik het niet noemen, eerder heimwee. Onze grote dag was megasuperfantastisch! We hadden ook geen stress, zelfs niet toen de dj ons de dag zelf tijdens de fotoshoot opbelde dat hij ziek was. We konden niet meer doen dan tevreden zijn met de vervanging...
We hebben genoten van iedere seconde! Nadien van de drie weken huwelijksreis in Costa Rica...dan het thuiskomen..de kaartjes aan de muur hangen, de ballons op onze kamer zetten...en ja zelfs na 5maanden staat er nog eentje van recht hoewel ik moet toegeven dat ik hem terug opgeblazen heb! Ik vind het zo fijn om die spulletjes rondom ons te hebben.
De fotoboek en de video zijn al bijna versleten van het veelvuldig kijken. En ja dan krijg je spijt dat die prachtige dag voorbij is...dan komt het besef dat je dat nooit meer meemaakt...wat zou ik graag die dag nog eens overdoen...het worden opgehaald door je ventje, boeket krijgen, de koets, de mis,de ringen om elkaars vinger schuiven, de duifjes, de openingsdans, kortom de ganse dag!
ik blijf zo nog een beetje hangen op het forum...om in de sfeer te blijven...tot ik een ander projectje opstart! Volgende maand onze verhuis en dan verhuis ik waarschijnlijk ook naar het babyforum...voor ongetwijfeld even mooie of zelfs nog mooiere momenten...
Geniet van jullie dag,
Inge
|
|
Ilse
21-3-2009
|
29-3-2010 19:18:57
Het zwarte gat was bij ons snel opgevuld! Ik was 1 maand na onze trouw al zwanger! En nu ben ik mama van een prachtige dochter van 3 maand oud: Lynn! Super!
Groetjes
Ilse
21/03/09
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|