Terug naar overzicht
Dag Bianca, ik kan je (nog) niet aan een misboekje helpen. Op 7 augustus trouwen we en dopen we ons eerste kindje. Ik heb al heel wat teksten en ideetjes, maar het boekje zelf zal ik pas samenstellen eens we met onze priester gepraat hebben. Tik in Google alleszins eens "troopje" in, dan kom je uit op een voorbeeld van zo'n viering. Hoe oud is jullie kindje? Een tip van onze priester is om eerst de doop te doen en dan de trouw, omdat zo'n kindjes al wel eens lastig kunnen worden van het lange zitten in de kerk en als ze dan nog gedoopt moeten worden, is het hek helemaal van de dam. Ons dochtertje zal exact 10 maanden zijn als ze gedoopt wordt. Veel succes alvast, stel maar vragen als je er nog hebt - heb er al veel over opgezocht. Tine
hey tine, ons zoontje zal dan 9 maanden zijn. ik heb al wel een blad van de priester gehad waar de volgorde op staat en daar is het inderdaad ook eerst dopen en dan het huwelijk. ik zal eens gaan googelen. bedankt voor de tip, als mijn boekje af is dan zal ik het naar je door sturen. groetjes bianca 21/05/2010
hey, Jullie mogen je boekje als het af is ook altijd doorsturen naar mij, zou een hele grote hulp zijn. We hebben vorige week zaterdag beslist dat we toch maar voor de kerk gaan trouwen ook en in dezelfde plechtigheid ons zoontje ook gaan dopen. Ons zoontje gaat op 21 augustus 2010, 7 maanden oud zijn. Weet dus totaal nog niet waar te beginnen gelukkig hebben we morgen een afspraak met de priester. Hopelijk valt dat een beetje mee Vele groetjes Stéphanie
Dag Bianca, het zou fijn zijn als je je boekje naar ons kunt doorsturen. Mijn emailadres is aanstaandbruidje@gmail.com. Alvast bedankt! Tine
hallo, hebben jullie nog een vb van jullie boekje? mijn schoonzus gaat nl ook de grote stap zetten volgend jaar en haar zoontje laten dopen alvast bedankt! delphine
hallo eind augustus ga ik trouwen en doopsel samen doenEerst het burgelijk huwelijk en daarna het doopsel in een andere parochie.Wie van jullie heeft dit ook al gedaan en hoe hebben jullie de aankondigingen gedaan?Zijn jullie in het lang of kort gehuwd.Groetjes