Terug naar overzicht
Hey Marianne, Wij trouwen op 01/10/2010 en geven ons feest in de tiendeschuur in het Speelhof. Ik vind het een prachtige zaal + ook een prachtige omgeving. Je kan voor eten en drinken kiezen uit verschillende formules of zelf voorstellen doen. Op die manier maak je je feest zo duur als je zelf wenst. De Beekhoeve in Neerlanden is ook een prachtige zaal maar zit qua prijs een heel stuk hoger dan het Speelhof. Ik zou zeker eens een afspraak maken voor een te gaan kijken en luisteren naar de verschillende mogelijkheden die je hebt. Bruno (de zaakvoerder) zal u dan normaal wel verder helpen. Veel succes met het zoeken naar de perfecte locatie voor jullie huwelijk. Groetjes Evi.
Hallo, Wij trouwen in het Fijn Genoegen in St Truiden, heel moderne zaal + prachtige tuin en qua prijs zitten zij héél goed. Je kan daar eens proberen maar vrees dat ze vol zitten. Beekhoeve is inderdaad wat prijzig. Je hebt dan nog het Rubenshof in Alken maar qua prijs weet ik het daar niet. Veel succes nog Gr Maureen 11/09/2010
Hey Marianne, We trouwen op 7 augustus en doen het feest ook in 't speelhof, ik had een vraagje we waren vorig jaar langs geweest toen zei Bruno, de extra 1000 euro voor zaalhuur dat is enkel bij fuiven ... Bij trouwfeesten is dat niet extra, nu zegt hij dat we 1000 euro huur moeten betalen, mag ik je vragen of jullie dit ook moeten betalen?Met vriendelijke groetenNancy Brams