Terug naar overzicht
daar al gaan eten en eens een trouwfeest gehad. Alles was zeer lekker en tot in de puntjes verzorgd. We hebben niet voor daar gekozen voor ons feest omdat de zaal zelf te groot was en ons niet zo onze smaak was. Als je het op locatie doet, zou ik zeker niet twijfelen! groetjes
Hallo, 2 jaaar geleden is mijn broer getrouwd en het was in ten Dauwe. Niks dan lof. Vriendelijk personeel, heel professioneel. Het eten was lekker en alles verliep vlot. Niet evident als er bijna 200 man is. Het feest heeft tot 6 uur geduurd. En tot dan zijn we heel goed afgevangen. Nooit problemen gekend. Zeker een aanrader. Ze weten wat ze doen. Groetjes Sofie
Hallo, merci voor de reacties. Kben gerustgesteld nu. Tis toch atijd wel handig om ervaringen van andere mensen te horen é. Ik denk wel dat we daar zullen toehappen! Groetjes Celine
Hallo, Wij hebben ook een offerte gevraagd bij Ten Dauwe. Maar ook wij twijfelen. Dit omdat ik enkele vrienden ken die van Aalter zijn en enkele negatieve dingen hebben gehoord oa dat het eten niet van kwaliteit zou zijn... Nu is het aan ons om verdere contacten te zoeken die wel positief zijn! En eventueel te gaan proeven voor we voorschot betalen. Ik ben blij dat ik hier al positieve reacties heb gehoord. Groeten, Kim