Terug naar overzicht
wij hebben mensen die uitgenodigd zijn voor de hele dag, mensen voor receptie, mensen voor avondfeest en dan nog mensen voor fuif, en werken met kaartjes die bij de uitnodiging zitten (3 verschillende kaartjes) voor de mensen die er de hele dag bij zijn steken we die kaartjes er alle drie in
Wij doen het ook zo, extra fiche voor de suite. Daar staat letterlijke Suite op en dat wij heel onze trouwdag met hen willen doorbrengen en hoe laat ze 's morgens moeten aankomen. Voor de extra info zoals dagindeling stuur ik apart een briefje...
Voor de suite hadden wij het kaartje genomen waar op staat 'avondfeest'. Mijn ouders en broer en zo wisten wel dat ze er een hele dag bij moesten zijn, hoor!
Wij hebben een aparte tekst voor de suite met We zouden het heel fijn vinden om deze speciale dag met jullie te delen. Jullie worden verwacht om 10h bij ons thuis.
Wij trouwen ook op 11 september!! Wij zijn van Puurs, vanwaar zijn jullie? ik heb de suite mondeling apart uitgenodigd. Zij krijgen dus het kaartje van de mensen die uitgenodigd zijn voor receptie, diner en avondfeest en ik ga ze een paar weken op voorhand de dagindeling doorsturen. Anders vergeten ze dat toch...
@ Sylvie, Wij zijn van Landen.Ik denk dat ik het misschien ook zo ga doen en achteraf een dagindeling doorsturen is zeker geen slecht idee. Mijn pa kan nu al alles niet onthouden . groetjes