Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen - tekst

24-3-2010 13:23:28
Hallo,

Wij trouwen op 11 september en hebben onze uitnodigingen al gekozen.
Nu zijn we er niet uit wat we op de uitnodiging moeten zetten voor de mensen die de hele dag met ons meegaan (kerk, receptie, diner en avondfeest).

Op onze uitnodiging komt in het algemeen op te staan waar we trouwen, het adres van de feestzaal, de ouders, enz,
en de mensen die alleen naar de receptie en avondfeest mogen komen krijgen daarbij een klein kaartje.

Nu, dat klein kaartje zit bij onze uitnodiging en kan je niet weglaten (moet ergens ingeschoven worden) dus ik weet echt niet wat ik op dat kaartje moet zetten voor de mensen van de suite.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt.

Maureen

Maureen
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 826

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik24-3-2010 14:00:44

wij hebben mensen die uitgenodigd zijn voor de hele dag, mensen voor receptie, mensen voor avondfeest en dan nog mensen voor fuif,
en werken met kaartjes die bij de uitnodiging zitten (3 verschillende kaartjes)
voor de mensen die er de hele dag bij zijn steken we die kaartjes er alle drie in

Anke
19-6-2010
 Meld misbruik24-3-2010 14:37:52

Wij doen het ook zo, extra fiche voor de suite. Daar staat letterlijke Suite op en dat wij heel onze trouwdag met hen willen doorbrengen en hoe laat ze 's morgens moeten aankomen. Voor de extra info zoals dagindeling stuur ik apart een briefje...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-3-2010 18:03:25

Voor de suite hadden wij het kaartje genomen waar op staat 'avondfeest'. Mijn ouders en broer en zo wisten wel dat ze er een hele dag bij moesten zijn, hoor!

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik24-3-2010 18:12:21

Wij hebben een aparte tekst voor de suite met

We zouden het heel fijn vinden om deze speciale dag met jullie te delen.
Jullie worden verwacht om 10h bij ons thuis.

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik24-3-2010 18:55:47

Wij trouwen ook op 11 september!! Wij zijn van Puurs, vanwaar zijn jullie?

ik heb de suite mondeling apart uitgenodigd. Zij krijgen dus het kaartje van de mensen die uitgenodigd zijn voor receptie, diner en avondfeest en ik ga ze een paar weken op voorhand de dagindeling doorsturen. Anders vergeten ze dat toch...

Maureen
11-9-2010
 Meld misbruik24-3-2010 19:01:07

@ Sylvie,
Wij zijn van Landen.
Ik denk dat ik het misschien ook zo ga doen en achteraf een dagindeling doorsturen is zeker geen slecht idee. Mijn pa kan nu al alles niet onthouden .

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info