Terug naar overzicht
Hoi,Is dat dan uit de nieuwe collectie? Is het in de conceptwinkel in brugge of hasselt of scherpenheuvel? Gaat het enkel en alleen over de bruidsjurken of ook over de suitekledij?Gtrz Debra 11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Dat zal dan toch niet de nieuwe collectie zijn, want dan zouden ze nogal verlies doen ;)
Hey,ik had het vorige week gevraagd of ze niets in de solden hadden van bruidskledij... en ze zeiden van niet. Alleen suitekledij en dan nog niet heel veel.Groetjes,Lieve
Ik ga morgen naar de winkel in Brugge en het waren bruidskleedjes in maat 38 die ze aan 50% korting verkopen.Ik laat jullie woensdag weten of het de moeite is en wat er allemaal tussen zit!groetjes
dat zullen wss de pasmodellen zijn
in welke winkel is dat?
Hoi iedereen,Kheb inderdaad mijn kleed 27/12 gekocht en ja het zijn wel pasmodellen maar voor 50% korting! Het enige wat ik moet doen is naar de nieuwkuis gaan.De winkel is in Brugge en het waren supersympathieke mensen die me hebben geholpen.groetjes Gianna 04/05/06
Hey Gianna,welke kleedjes waren precies in de solden? Allemaal, of alleen die van de vorige collecties?Groetjes,Lieve
Hallo,Het waren de collecties van vorige jaren, maar twas toch wel de moeite hoor!groetjes