TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
deborah
7-8-2010
|
25-3-2010 11:00:03
Om even in te pikken op wat hierboven geschreven wordt over Pierre Yves... Ik heb er ook een hele slechte ervaring mee gehad!
Heel erg onvriendelijke ontvangst. Winkel stond propvol, ik moest een dik half uur wachten vooraleer geholpen te worden (en had een afspraak). Niemand die omkeek of misschien vroeg of ze mijn jas konden nemen, of ik wou zitten,... De verkoopster op zich was wel OK, ze deed haar best en stond duidelijk onder druk van Yves zelf.
Ik had mijn laatste kleedje nog niet uit of hij stond er al met zijn bestelbon in de hand.
Uiteindelijk had ik wel mijn droomkleed gevonden, maar ik heb net hetzelfde model gekozen bij Moderna, en dan nog 400€ goedkoper!
|
|
anatool
|
25-3-2010 12:21:28
Deborah,
Dat heb je fijn "gefixt"! Mijn man en ik hadden dezelfde indruk over PY: een overvolle, chaotische winkel. Over smaak valt natuurlijk niet te discussiëren, maar de ontvangst en algemene toon van het personeel beviel ons echt niet (PY zelf al helemaal niet) . Ook als je bepaalde zaken aangeeft, wat je leuk vindt en wat niet, wordt er o.i. weinig rekening mee gehouden.
Terwijl wij even in de kostuums neusden stond er een koppel te wachten, en te wachten, en te wachten ... om hun spulletjes op te halen. Leuk moet toch anders zijn.
Grtjs en ik wens jou en je aanstaande een prachtige dag toe!
A.
|
|
Lieve
4-9-2010
|
25-3-2010 13:21:26
Mijn indruk over PY was net tegenovergesteld. Ik had een super goeie en lieve verkoopster die snel aanvoelde welke stijl ik mooi vond en me eerlijk advies gaf. PY is ook even bij mij geweest en ook al twijfelde ik tussen een Marylise en een (300 euro duurder) kleedje van PY zelf, op geen enkel ogenblik werd ik gepushed om het kleedje van PY te nemen. In tegendeel, zowel de verkoopster als de ontwerper gaven toe dat ik echt wel prachtig stond met de Marylise.
Begin juni moet ik gaan voor mijn eerste pas, hopelijk word ik dan even goed ontvangen en heb niet zo'n negatieve ervaring als jullie.
|
|
Esther
11-9-2010
|
25-3-2010 15:39:08
Ook bij mij heeft PY een hele goede indruk nagelaten.
Een eerlijke, lieve en heel behulpzame verkoopster heeft me helpen kiezen.
Na al die negatieve berichten die ik hier las over PY, was ik vreselijk zenuwachtig om toch naar mijn afspraak te gaan, maar ik ben achteraf enorm blij dat ik toch geweest ben, ik heb er nl mijn droomjurk gevonden :-)
Net zoals Lieve moet ik in juni teruggaan voor mijn eerste pas, en ben toch wel benieuwd of ze nog steeds zo vriendelijk zijn ;-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|