Nu Online
Momenteel zijn er 610 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

naam overleden vader bruidegom op uitnodiging

24-3-2010 21:30:48
weet er soms iemand hoe je de overleden vader van de bruidegom op een uitnodiging word vermeld?

cindy
27-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1603

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik24-3-2010 21:49:55

Met een klein kruisje er bij? 'k Ben grafisch vormgever bij CartaRosa en dat is bij ons het meest voorkomende ..

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik25-3-2010 0:04:05

Wij hebben bewust de namen van de ouders er af gelaten omdat we er geen kruisje op wilden. Zonder ging dan ook weer niet.
Onze ouders hebben ons er niet op aangesproken, we hebben er ook nooit naar gevraagd. Moeilijk onderwerp.

groetjes, Carolina

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik25-3-2010 8:23:06

Bij ons wordt de familienaam van de overleden (groot)ouder achter die van de andere echtgenoot gezet:
Mevr An Janssens - Peeters
Dit op aanraden van de drukker. Zij vindt kruisjes niet gepast bij een huwelijk (= feest). Wij hebben haar gevolgd.

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik25-3-2010 13:09:25

Wij hebben ook geen namen van ouders gezet omdat mijn vriend zijn moeder overleden is recent.
Ligt nog te gevoelig en een trouwkaartje moet blijmaken en niet triestig.

Groetjes,

TINA

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik25-3-2010 13:15:22

Naast de naam van een overleden familielid komt gewoon een kruisje. Dat is heel sober maar maakt wel aan iedereen duidelijk hoe de zaken staan. Want mensen die jullie kennen maar daarom niet jullie ouders, vragen zich dan af waarom er bij de kant van de bruidegom geen vader aanwezig is en zo kunnen de wildste verhalen ontstaan. Omgekeerd is even erg : mensen die de ouders willen feliciteren en je dan vragen waar ze de vader vd bruidegom kunnen vinden omdat ze hem nergens zien... Pijnlijk toch ? Daarom zou ik een kruisje achter z'n naam plaatsen.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik25-3-2010 14:07:34

Die reacties vallen wel mee hoor. Ok, 1 collega heeft bij mij wel gepolst of m'n man geen vader meer heeft. Aan hem zelf zouden ze dat nooit vragen. Maar das toch niet erg, je geeft een antwoord en iedereen is weer content.

groetjes, Carolina

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik26-3-2010 13:18:12

Cindy, ik heb vorig jaar voor mijn nicht de uitnodigingen gemaakt. Haar moeder is ook overleden, en daar hebben we een kruisje bij gezet. Zoals hierboven ook wordt voorgesteld. Dit is toch subtiel en geeft de gasten duidelijke info vind ik!
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info