Nu Online
Momenteel zijn er 542 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje

24-3-2010 21:39:26
dag allemaal,

Ondertussen zijn we bijna 5 maanden getrouwd maar ik wou jullie het verslag van onze grote dag toch niet ontzeggen en de toekomstige bruidsparen een aantal tips geven.

Na een verkwikkende nachtrust waren we beiden verbazingwekkend relax toen we 's morgens wakker werden. We hadden echt het gevoel dat we er op en top van konden genieten, zonder enige stress. Ik ben direct naar de kapper vertrokken en de dames van Hairstyling in Schilde hebben mijn haar prachtig opgestoken. Het was helemaal zoals ik het in gedachten had. Daarna snel naar mijn ouders thuis om me om te kleden. Daar aangekomen waren de fotograaf en mijn getuige reeds aangekomen. Mijn getuige heeft me dan prachtig geschminkt. Niet te opzichtig en helemaal zoals ik ben. Mijn mama heeft mijn kledij zelf gemaakt dus was het wel even een emotioneel moment toen ik voor de spiegel stond. Plotseling kwam onze bus al aangereden met mijn toekomstige en de rest van de familie. De VIP-bus van De Polder in Antwerpen was reusachtig maar wel leuk om in rond te rijden. Ook de chauffeur was zeer vriendelijk en behulpzaam. We waren echt zeer tevreden van de service van de Polder: een hele dag een superleuke bus voor de prijs waar je een oldtimerbusje slechts een paar uur voor kan huren.

Op het gemeentehuis was het een gezellige boel maar af en toe natuurlijk ook ernst. En dan waren we plots man en vrouw. Daarna foto's gaan nemen en ik had nooit kunnen denken dat ik dat zo leuk zou vinden. Ondertussen hebben we het album al een tijdje gekregen en de foto's zijn echt supermooi. Fotograaf Robby Bolleyn is echt een professional en bovenal gepassioneerd door fotografie. Na de fotosessie nog snel een hapje eten en dan naar de kerk. Spijtig genoeg was er niet zoveel volk als we gedacht hadden maar we vonden onze mis echt heel persoonlijk. We hebben dan ook veel positieve reacties gekregen. Na de mis zijn we direct naar de feestzaal, Domein Martinus gereden om ons klaar te maken voor de receptie en het avondfeest. Het feest was echt heel geslaagd, het eten lekker, de bediening voortreffelijk.... kortom alles erop en eraan.

Na het eten kon het dansfeest dan losbarsten. Na onze openingsdans stond de dansvloer direct vol. DJ-team 2-friends is erin geslaagd om gans de avond de sfeer erin te houden. De meeste gasten zijn dan ook lang gebleven.

We genieten nog regelmatig na van deze prachtige dag en wensen alle koppeltjes een even fijne huwelijksdag toe!

Ik heb hier nog een stapeltje bruidsmagazines liggen. Wie wil mag ze gratis komen halen in Oelegem. Laat hier je e-mailadres na en dan contacteer ik je.
Groetjes

Evi
7-11-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1426

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik24-3-2010 22:32:18

hey,

leuk verslag! Fijn ook om te horen dat domein martinus ook echt goed was, wij hebben daar ons feest 25juni :)
Hadden jullie ook een kamer daar? zijn er dingen waar we bij moeten opletten bij de zaal?

groetjes!

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik25-3-2010 7:50:15

Lijkt me meer een reclamespot maar bon..

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik25-3-2010 7:54:51

vind het ook fijn om eens een verslagje te horen!!
Ik hoop dat bij ons alles ook goed verloopt, maar daar heb ik alle vertrouwen in!

Geniet nog van het getrouwd zijn!!

Groetjes,
Inge

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik25-3-2010 10:41:51

Wat is dat nu voor een opmerking Mila...

Ik vind het alleszins leuk de ervaringen v reeds getrouwde bruidjes te lezen! En je weet nooit dat er eens iets gepost wordt over zaal/dj/fotograaf/... die je zelf ook geboekt hebt en dan is het zeker nuttig.

Evi
7-11-2009
 Meld misbruik25-3-2010 13:17:21

hey allemaal,
is zeker geen reclame hoor maar als het goed is, dan mag het gezegd worden.

dag Kristien en Karolien,
Wij zijn inderdaad ook blijven slapen. (kijk eens op je offerte, dat stond er voor het bruidspaar een overnachting inbegrepen is) 's morgens aan het ontbijt was het nog eens gezellig want al onze familie en vrienden uit Oost-Vlaanderen waren ook blijven slapen. Ik kan zo direct niets bedenken waar je absoluut op moet letten maar als je vragen hebt, gewoon mailtje sturen of bellen... ze staan je altijd vriendelijk te woord, hoe stom de vraag ook is. :)
Groetjes en veel plezier nog met de organisatie.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-3-2010 17:59:37

Fotootjes?

Lena
30-10-2010
 Meld misbruik26-3-2010 16:12:28

Hey!

Wij hebben ook Robby Bolleyn als onze fotograaf! Leuk dus om te horen dat jullie tevreden waren van hem! Hebben jullie je album al gekregen?

Waar zijn jullie foto's genomen?

groetjes!

Evi
7-11-2009
 Meld misbruik28-3-2010 14:07:38

Dag Lena,

Ons album is prachtig! We krijgen er heel fijne reacties op.
Foto's zijn genomen in het Sterckshof in Deurne.
groetjes en veel plezier

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info