Terug naar overzicht
hey, leuk verslag! Fijn ook om te horen dat domein martinus ook echt goed was, wij hebben daar ons feest 25juni :) Hadden jullie ook een kamer daar? zijn er dingen waar we bij moeten opletten bij de zaal? groetjes!
Lijkt me meer een reclamespot maar bon..
vind het ook fijn om eens een verslagje te horen!! Ik hoop dat bij ons alles ook goed verloopt, maar daar heb ik alle vertrouwen in! Geniet nog van het getrouwd zijn!! Groetjes, Inge
Wat is dat nu voor een opmerking Mila... Ik vind het alleszins leuk de ervaringen v reeds getrouwde bruidjes te lezen! En je weet nooit dat er eens iets gepost wordt over zaal/dj/fotograaf/... die je zelf ook geboekt hebt en dan is het zeker nuttig.
hey allemaal, is zeker geen reclame hoor maar als het goed is, dan mag het gezegd worden. dag Kristien en Karolien, Wij zijn inderdaad ook blijven slapen. (kijk eens op je offerte, dat stond er voor het bruidspaar een overnachting inbegrepen is) 's morgens aan het ontbijt was het nog eens gezellig want al onze familie en vrienden uit Oost-Vlaanderen waren ook blijven slapen. Ik kan zo direct niets bedenken waar je absoluut op moet letten maar als je vragen hebt, gewoon mailtje sturen of bellen... ze staan je altijd vriendelijk te woord, hoe stom de vraag ook is. :) Groetjes en veel plezier nog met de organisatie.
Fotootjes?
Hey! Wij hebben ook Robby Bolleyn als onze fotograaf! Leuk dus om te horen dat jullie tevreden waren van hem! Hebben jullie je album al gekregen? Waar zijn jullie foto's genomen? groetjes!
Dag Lena, Ons album is prachtig! We krijgen er heel fijne reacties op. Foto's zijn genomen in het Sterckshof in Deurne. groetjes en veel plezier