Terug naar overzicht
Hoi Martine,Op de website www.adagioceremonie.be vind je een aantal voorbeelden.Groetjes en veel succes!An
Hey Martine,op onze site http://users.telenet.be/kathleen-dimi , kan je het onze downloaden.groetjesKathleenal 23 dagen gelukkig getrouwd (en nog steeds op een roze wolk :o) ...)
Kathleenallereerst... proficiat met jullie huwelijk!bedankt voor de link. leuke site trouwens!
Hallo,Ons misboekje is net af, ik heb het je gemaild. Moest er graag nog iemand ons misboekje ontvangen, stuur gerust een mailtje evy.adriaens@skynet.beGroetjes, Evy22/07/2006
Dag MartineIk zal je ons misboekje mailen.Groetjesvickyusers.poink.be/VickyLovesThierry
Hoi Evy,Ik ben ook net aan ons misboekje begonnen... ni simpel he ;-)Dus, kan je jouw misboekje ook mailen naar mij?Bedankt.katrien.luytens@telenet.begroetjes
Hallo medebruidjes!!Kunnen jullie mij ook jullie misboekje doormailen a.u.b.:bosmees@gmail.comIk wilde eigenlijk deze week beginnen met het opmaken van ons misboekje...maar hoe begin je aan zoiets!!Alle tips, ideetjes en voorbeeldjes zijn welkom!Alvast ontzettend bedankt!groetjes,Katleen