Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelnamen landkaart

26-3-2010 15:42:43
Hallo Bruidjes allemaal.

10 juli is het zover, nog 105 dagen, de zenuwen komen stilaan. De uitnodigingen zijn bijna allemaal de deur uit, en nu zijn we op zoek naar een idee voor de tafelnamen van de feest. We zouden graag werken met bestemmingen ofwel van verschillende landen ofwel van de verschillende eilanden van de malediven(onze huwelijksreis) nu wil ik daarvoor een grote kaart maken waarop we dan de mensen hun namen kunnen schrijven bij de bestemming en die bestemmingen dan afroepen maar hoe maak ik zo'n kaart??? Die moet natuurlijk groot genoeg zijn en liefst op een groot vel perkament papier omdat onze uitnodigingen en misboekjes ook in die tinten zijn. en dan zouden we nog een klein kaartje met de bestemming op de tafels zetten. Iemand tips om mijn idee uit te werken?????

Tamara
20-8-2020
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1567

Karla
16-4-2010
 Meld misbruik26-3-2010 16:10:00

Je kan een copie maken doos uit een atlas te copiëren - of nog beter overtekenen op kalkpapier - dat dan laten uitvergroten en de randen van je groot vel papier een beetje verbranden.

Veel succes!

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik26-3-2010 17:19:50

leuk idee Tamara,
Kan je dit niet laten printen bij de drukker van jullie uitnodigingen?

je bent wel heel vroeg met je uitnodigingen hé, wij trouwen ook op 10 juli en de onze moeten nog gedrukt worden

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-3-2010 18:15:47

Ik denk dat het gemakkelijker is dat je iedereen een klein kaartje geeft met daarop enkel hun tafelnaam. I.p.v. 1 grote kaart waar iedereen zijn naam op moet zoeken.

Onze tafelnamen waren ook reisbestemmingen en alle mensen kregen een klein kaartje met een foto van ons op die reisbestemming + de naam van de reisbestemming erbij. Op een ander blad stond dan alfabetisch de namenlijst + bestemming zodat de mensen van de zaal de juiste kaartjes konden overhandigen. Op die manier kunnen de mensen hun tafelnaam niet vergeten, hebben ze nog een 'aandenkentje' en staat niet iedereen te drommen rond die ene kaart.

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik27-3-2010 11:10:13

Wij doen zoals Véronique. Wij geven kleine kaartjes met de tafelnaam erop. Op de tafels staan op fotoknijpertjes diezelfde tafelnamen (9 x 9 cm), tweezijdig geprint. De zaal beschikt over een alfabetische namenlijst met naast de naam van elke gast, de naam van zen tafel. Bij ons worden de mensen ook tafel per tafel afgeroepen en op muziek naar hun tafel begeleid.

Wat je ook kan doen is op de kaartjes ipv een naam, een foto van een eiland of atoll afbeelden en eenzelfde foto op A4 formaat, op elke tafel voorzien. Misschien best foto's zoeken dan met een bepaald detail erop want al die stranden lijken op elkaar (bv. 1 met een strandhut, een andere met waterval, nog een andere met bloemen, enz...) waaraan de mensen vanaf de kleine foto op hun kaartje, gemakkelijk de A4 foto kunnen herkennen.

Sukses ermee !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...