Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan kathleen

27-12-2005 15:34:45
allereerst proficiat met jullie huwelijk onlangs. Ik las net op jullie site dat jullie voor de kindjes in de misviering een apart boekje hadden gemaakt.
hebben jullie dat ergens gezien of heb je daar toevallig nog een voorbeeldje van. Ik vind het een schitterend idee om de kindjes stil te houden in de mis.
Je kan me ook mailen op ilse_de_maeyer@hotmail.com
wie nog andere ideetjes heeft, alles is welkom hoor.

alvast bedankt.
Ilse
04.08.2006

Ilse
4-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 368

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik27-12-2005 20:09:30

Hallo Ilse,

de buitenkant van het boekje was hetzelfde als onze gewone misboekjes.

Voor de binnenkant zijn we op internet op zoek gegaan naar leuke kleurplaten. Wij hebben via google en dan afbeeldingen (geavanceerd zoeken - kleur:zwart wit) gezocht naar tekeningen van Micky en Minnie Mouse, Donald Duck, Winnie the Poeh en Tom en Jerry. Die hebben we dan afgeprint en als aparte blaadjes in het "misboekje" gestoken. We hadden er dan ook nog kleine potloodjes bij gedaan.

Op de dag zelf hebben onze bruidskindjes zich heel de mis goed beziggehouden met kleuren (ons bruidsmeisje had er zelfs aan gedacht om een tekening voor ons te maken, was heel schattig).

groetjes
Kathleen

PS: ik heb de onze nog op computer staan, dus als je ze graag hebt, geef dan maar een seintje dan stuur ik ze wel door!

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik28-12-2005 14:57:58

dat is een fantastisch idee!! had er zelf nog niet aangedacht!

sandra
20-5-2006
 Meld misbruik29-12-2005 13:20:11

Hoi Kathleen,

Zou je naar mij de tekeningen ook kunnen doormailen aub.
sandra_hens@hotmail.com

Alvast bedankt

groetjes

Sandra

Ilse
4-8-2006
 Meld misbruik29-12-2005 16:39:41

je mag ze me doormailen als je wil hoor Kathleen.
Bedankt alvast
Ilse_de_maeyer@hotmail.com

ilse
22-7-2006
 Meld misbruik30-12-2005 11:00:13

Hoi Kathleen

Kan je het boekje naar mij ook doorsturen aub. Ik trouw 22/07/2006 en heb nog geen idee voor de kindjes en het jouwe vind ik superleuk. Alvast dank u.
ilsebeeken@hotmail.com

Hartelijk dank alvast
Groetjes Ilse

Jochen
15-7-2006
 Meld misbruik30-12-2005 12:58:39

Je mag het naar mij ook doorsturen aub degelder.bouwmaterialen@skynet.be

bedankt
sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...