Terug naar overzicht
Hallo Ilse,de buitenkant van het boekje was hetzelfde als onze gewone misboekjes.Voor de binnenkant zijn we op internet op zoek gegaan naar leuke kleurplaten. Wij hebben via google en dan afbeeldingen (geavanceerd zoeken - kleur:zwart wit) gezocht naar tekeningen van Micky en Minnie Mouse, Donald Duck, Winnie the Poeh en Tom en Jerry. Die hebben we dan afgeprint en als aparte blaadjes in het "misboekje" gestoken. We hadden er dan ook nog kleine potloodjes bij gedaan. Op de dag zelf hebben onze bruidskindjes zich heel de mis goed beziggehouden met kleuren (ons bruidsmeisje had er zelfs aan gedacht om een tekening voor ons te maken, was heel schattig).groetjesKathleenPS: ik heb de onze nog op computer staan, dus als je ze graag hebt, geef dan maar een seintje dan stuur ik ze wel door!
dat is een fantastisch idee!! had er zelf nog niet aangedacht!
Hoi Kathleen,Zou je naar mij de tekeningen ook kunnen doormailen aub.sandra_hens@hotmail.comAlvast bedanktgroetjesSandra
je mag ze me doormailen als je wil hoor Kathleen.Bedankt alvastIlse_de_maeyer@hotmail.com
Hoi KathleenKan je het boekje naar mij ook doorsturen aub. Ik trouw 22/07/2006 en heb nog geen idee voor de kindjes en het jouwe vind ik superleuk. Alvast dank u.ilsebeeken@hotmail.comHartelijk dank alvastGroetjes Ilse
Je mag het naar mij ook doorsturen aub degelder.bouwmaterialen@skynet.bebedanktsofie