Terug naar overzicht
Dag Evi, Wij trouwen op 21 augustus in saffelaere en waren ook meteen verkocht. Ik vind de prijzen voor het eten ook redelijk betaalbaar. Zeker als je het vergelijkt met vele andere (veel mindere) feestzalen in de buurt. Het is er echt heel lekker en verfijnd en je hebt echt wel genoeg hoor met een menu. Wij zijn er al enkele malen gaan eten. Wij huwen ook daar ter plaatse voor ons feest in het zaaltje boven of eventueel buiten bij mooi weer. Onze dj hebben we al gekozen (zoals je ziet uit de reactie op je ander topic). We hebben ons menu nog niet gekozen en gaan binnenkort eens gaan voorproeven. Groetjes, Kim
Hallo Ik heb over deze zaal alleen nog maar goeds gehoord! Heb zelf geen ervaring. Wij hebben echter voor Hof Ten Damme in Kallo geopteerd: prachtige zaal met erg mooie tuin en verdomd lekker eten (klassiek en fijn) groetjes bianca
wij trouwen er dus ook (zie ook topic DJ) en vinden het wel een beetje duurder dan andere zalen, maar de kwaliteit telt toch ook heel erg en die is daar ten top! Superlekker en vooral heel fijn en verzorgd eten, en toch voldoende De manager en vrouw zijn heel lieve mensen, altijd bereid voor vragen en heel georganiseerd.Bij elk bezoekje worden we in de watten gelegd: glaasje champagne met proevertje....dat is wat anders dan bij andere zalen hoor en geloof me we deden er veel voor de knoop werd doorgehakt!! Doen dus!
Wij hebben hiermee nog geen ervaring maar wij vroegen ons af (omdat er op de website niet zo veel info beschikbaar is), tot hoeveel personen zij aankunnen? Enig idee?
Ik weet dat ze recepties aankunnen tot zeker 300 personen en feesten tot ongeveer 200-250 denk ik, (er kan echt héél veel man binnen!) Je moet minimum met 100 zijn voor een zaterdagavond. Wij zijn met 130 en zijn soms wel bang we onder de grens zouden vallen (indien er veel zouden afbellen) Ma voor zo een prachtige zaal wou ik dat risico wel lopen (we vinden wel volk als het nodig is ;-)) Groetjes!
misschien een beetje "vijgen na pasen", maar wij zijn er ook getrouwd en zijn er SUPERenhtousiast over! Je kan zorgeloos genieten van een prachtig feest, met alles erop en eraan! Perfecte service! Echte aanrader!! Ook superveel goeie commentaren gekregen achteraf van onze genodigden! groetjes