Terug naar overzicht
Dag An, Een heel dikke proficiat met jullie huwelijk!! En nu maar genieten van jullie wittebroodsweken....... Groetjes Ellen
ikke verlang ook zo erg en tis nog zo lang................. geniet ervan en proficiat stefanie
Dag An Proficiat met jullie huwelijk en fijn dat je ervan genoten hebt. Het weer zat ook mee,niet? En euh blijf gerust op het forum als adviseur enz ;)
Een dikke proficiat met je huwelijk!
Proficiat! Enne... als je fotootjes hebt, mag je ze steeds eens tonen, hoor! ;-)
Nogmaals een hele dikke proficiat en het was inderdaad echt een super feest. :)
@ jana, ken je mij of zo, omdat je zegt dat het een superfeest was? @ veronique, waar kan ik de foto's zetten om ze te laten zien?
Misschien heb je een link naar een Facebookpagina of trouwsite of zo? ;-)
dikke proficiat !!!! x
Proficiat!! Ik tel af, 't mag van mij gaan korten! Wil ook genieten van "de bruid" te mogen zijn :-) Geniet nog goed na!
Als er iemand graag een foto ziet, stuur even je mailadres door want heb geen links of facebookpagina
Hej An, Dikke proficiat met je huwelijk! Ik ben altijd nieuwsgierig naar foto's, dus je mag mij zeker mailen op eva_naessens@hotmail.com bedankt Eva
Hey An, Een dikke proficiat met je huwelijke!!! Je mag mij ook altijd een foto doormailen op keshia_buzeijn@hotmail.com Groetjes.