Terug naar overzicht
ik hou mijn verlovingsring zeker aan! ben er ook nogal aan gehecht :)Ik doe wel mijn andere ring die ik altijd draag uit vanaf onze trouwdag zodat ik aan elke hand een belangrijke ring heb! je moet zelf beslissen waar je het beste bij voelt he! Groetjes, Inge ps: spannend nog 13 dagen voor je! :)
ik hou ook mijn verlovingsring aan, hij zit wel aan mijn andere hand, maar het is ook een teken van onze liefde die ring, dus waarom niet dragen.
Ik had een verlovingsketting en heb hem uiteraard aangedaan op mijn trouwdag!
Links de trouwring, rechts de verlovingsring? Zo ga ik het doen denk ik, natuurlijk ben je eraan gehecht! :-) Veel succes en geluk! Groetjes, Melissa
Ik ben de mijn helaas kwijt, dus hunker er naar om toch weer 'n mooie, belangrijke ring te kunnen dragen. Weet niet of ik hem zou aangehouden hebben... we dragen trouwring rechts, verlovingsring links, maar in 'n overheersend "katholiek" land zou 't raar zicht zijn als ik stadhuis en kerk al binnenkom met 'n ring aan en dan nog wel aan linkerhand. Ik had hem wellicht uitgedaan, vind 't ook mooi als op die dag maar één ring in de spotlights staat. Maar zoals gezegd, ieder doet waar die zich goed bij voelt!
Kathleen, vanwaar de keuze om trouwring rechts te dragen? (zomaar een vraag uit nieuwsgierigheid hoor ;)
ik ga mijn ringen die dag niet uitdoen, ik heb ook een ring die ik van mijn moeder gekregen heb voor mijn 18 verjaardag en voor mij ook emotionele waarde. Dus denk ik dat ik zowel deze als men verlovingsring ga aanhouden, Links men trouwring, de rest recht (wij dragen trouwring links, omdat dit het hand is dichtst bij het hart) xxx
@Kim: Omdat dit zo de gewoonte is in protestantse kerk (en mijn aanstaande wil het dus graag zo)
Hallo, Ik weet nog niet of ik mijn verlovingsring aanhou. Hij zit sowieso op mijn middenvinger, omdat dit mooier was. Ernaast zal ik mijn trouwring dragen, maar mss wordt het inderdaad te veel als ik ze op de trouw samen zal dragen. Te meer ... mijn zus verklapte mij haar geheimpje... ik krijg van haar de volledig vernieuwde verlovingsring van mijn ouders en die wil ik dan rechts dragen. Voor mij een zeer emotionele waarde, want mijn papa is ondertussen 13 jaar geleden overleden en voelt het nog wat meer alsof hij er bij is. (en tevens is het 'something old'). Het kan maar geluk brengen, denk ik dan. Succes. Heidi