Nu Online
Momenteel zijn er 374 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kerkje Hoogboom?

  27-3-2010 19:45:45
Hoi iedereen,

Heeft er iemand ervaring met een huwelijksviering in het kerkje van Hoogboom? Wat voor iemand is de pastoor?

Thanks
Ellen

Ellen
5-2-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1148


Kim
21-5-2011
 Meld misbruik27-3-2010 21:00:19

Wij gaan er trouwen op 21 mei 2011 na goede verhalen van vrienden van ons :)

Ik heb de pastoor (Staf Bayen) enkel nog maar via mail & telefoon gehoord maar tot nu toe vind 'k het een heel sympathieke mens. Ik had hem gemaild om te vragen of onze huwelijksdatum nog vrij was want je moet er wel wat op tijd bij zijn .. Daarna heb ik even niets meer laten horen omdat onze feestzaal nog niet vast lag en dus eigenlijk ook onze datum nog niet 100% .. Na 2 weken kreeg ik mail van hem dat het toch best wel al genoteerd zou worden want anders zou iemand anders onze dag kunnen "inpikken" en dat zou hij jammer vinden omdat we toch al snel de vraag gesteld hadden .. Dus nu staat de datum en een voorlopig uur alvast genoteerd.


De vrienden van ons die er getrouwd zijn hebben ook enkel goede ervaringen met hem. Ze mochten heel veel, maakten er een persoonlijke viering van waarbij ze zelfs zelf de hosties mochten uitdelen ..


Het is ook zo'n schattig kerkje eh ;) Moest je Staf zijn gegevens willen kan je mij altijd even contacteren ..




Ellen
5-2-2011
 Meld misbruik27-3-2010 22:30:02

hej Kim, bedankt voor je reactie, dat klinkt super positief! Ik heb het emailadres van Staf Bayen op internet gevonden, we hebben hem net een mailtje gestuurd.. (wat een moderne pastoor ;)) spannend.. ik hou je op de hoogte :)





Kim
21-5-2011
 Meld misbruik27-3-2010 22:39:03

Oké :) Laat me maar weten hoe alles verloopt!
Jullie trouwen nog voor ons dus ben benieuwd ;)



Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik29-3-2010 22:54:37

ga eens naar een eucharistie, dan merk je direct wie de pastoor is...



daisy

 Meld misbruik15-4-2010 17:23:19

Ik ben inwoner van Hoogboom en ken de pastoor toch wel redelijk goed.

Het is een zeer enthousiast iemand dus zeker niet iemand van het "saaie type". Succes verzekerd!
Daisy



Ellen
5-2-2011
 Meld misbruik28-4-2010 14:28:58

Update: ondertussen hebben een eucharistieviering bijgewoond en inderdaad, de pastoor is echt van het enthousiaste type, super gewoon :) Hij glimlacht continu terwijl hij de mensen toespreekt! We vonden het zo goed meevallen dat we de kerk meteen hebben vastgelegd. Dat wordt dus een vrolijke huwelijksviering, net zoals het moet ;) Joepie :)



Odile
7-5-2011
 Meld misbruik1-7-2010 7:43:57

Wij zijn al bij Staf op gesprek geweest, een hele relaxte mens, met een gezonde dosis humor. Hebben er een heel goed gevoel bij, zijn eucharistievieringen zijn ook altijd aangenaam, dus heb er alle vertrouwen in.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info