Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 3 weken woehoe!!!

27-3-2010 22:36:13
hey medebruidjes bij mij nog 3 weken en het is zover.de zenuwen lopen nogal op amai.
hoe zit het met de andere bruidjes die ook zo kort bij de grote dag zitten?

groetjes

kitty
17-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 954

Karla
16-4-2010
 Meld misbruik28-3-2010 11:22:40

Hey Kitty,

Bij ons staat er 1 dag minder op de teller. Zenuwen zijn er niet echt, veel om nog aan te denken des te meer...

De komende dagen hou ik me nog bezig met de gasten/tafel lijst voor de zaal, kaartjes lamineren voor op de tafels, afspraak met fotograaf en DJ, een tweede proefkapsel, proef make-up, kleed gaan halen, schoenen inlopen, bedankjes afwerken, choreografie voor openingdans (oei) en last but not least... onze oldtimer wil niet meer...

hihi, het wordt nog spannend

groetjes,
Karla

Monika
10-4-2010
 Meld misbruik28-3-2010 12:24:58

hallo,
bij ons nog twee weken! ik kijk er enorm naar uit, maar zenuwen heb ik eigenlijk niet. Ben mijn schoenen aan het inlopen, en ben nog op zoek naar nylonkousen, maar voor de rest... alles is al geregeld. Woensdag ga ik om mijn kleed... spannend! :)))) kheb er zo'n zin in!!

mijn verloofde, die heeft wel zenuwen, bij hem begint het stilletjes aan te kriebelen. Ik kan nauwelijks wachten tot het zover is!

groetjes,
Monika

Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik28-3-2010 16:29:26

Bij ons nog 12 dagen op de teller... Maar nog geen zenuwen! Wel nog redelijk wat te doen, maar zal wel allemaal in orde komen!
'T word wel spannend hé... 'T zal er snel zijn, maar ook snel gedaan zijn

Ilse
10-4-2010
 Meld misbruik28-3-2010 18:30:58

Hier ook nog 12 dagen, maar nog geen zenuwen.. Hoop ook dat ik die niet krijg want dan zou ik er niet van genieten... Wij tellen echt enorm af... Hier ook nog kleine dingen te regelen, maar dat komt wel in orde allemaal... grtjes!

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik28-3-2010 22:40:23

Bij ons nog 18 dagen te gaan, normaal ben ik een stresskieken maar nu is er geen luchtje van zenuwachtigheid te bespeuren. Alles is geregeld, dus is het afwachten tot de laatste week om mijn kleed op te halen en om de kerk te betalen.
Ik kijk er al enorm naar uit.

groetjes

Kim
9-4-2010
 Meld misbruik29-3-2010 9:26:27

Hallo,

Hier nog 10 dagen. Ik moet mijn kerkboekjes nog verder afwerken. Woensdag ga ik mijn kleed halen en vrijdag worden mijn nagels gedaan. Ik word met momenten toch wel een beetje zenuwachtig!

Groetjes,
Kim

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik29-3-2010 12:51:31

Hallo! wij nog 11dagen te gaan!! Over het algemeen hebben we nog geen stress. Alles is zo goed als volledig klaar, buiten nog wat kleine dingetjes. Maar we kijken er wel énorm naar uit! Als we er bij stilstaan wat we aan het doen zijn begint het wel te kriebelen, maar dat hoort erbij waarschijnlijk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...